Haken, hip of voor opoes?

Ik heb sinds kort een nieuwe hobby er bij.
Haken.
En dan niet alleen amigurumi maar ook mutsen, been warmers en andere dingetjes.

Wat vinden jullie?
Haken hip of voor opoes?

Stop je ermee als iedereen gaat roepen dat 't voor Opoes is?

Ik vind het voor ieder wat wils.
Maar niet besteed aan mijn.

opoes.
en misschien zelfs overgrootopoes :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee hoor, maar wat boeit dat nou eigenlijk?
Wil je het dan ineens niet meer?

Maakt niet uit. Het klinkt wel voor ‘opoes’ maar het is eigenlijk doodnormaal voor jongeren.

als jij het doet is het toch niet alleen voor ‘opoes’ wat maakt het uit wat wij vinden dan…
ik vind het vet,

maar betekent het dan ook meteen dat je er niet mee door zou gaan als iedereen het ouderwets vind?

Leuk toch!
zelf kan ik het niet,
maar als je er leuke dingetjes mee kan maken, ^^
je zou bijv op marktplaats een advertentie kunnen maken met afzakmutsjes,
dat ze bijv ook op aanvraag kunnen bestellen.

haha
Nee ik zou niet stoppen met haken, ookal zou de hele mensheid me raar vinden =p

Maar dat was idd mijn idee ook om er een handeltje van te gaan maken. Maar eerst dingetjes voor mezelf en me familie en heeeeel misschien voor mijn vrienden en de buren(die vinden het helemaal prachtig).

Maar ik wilde gewoon weten wat de rest van mijn generatie er van vind. :relieved:

Laatst toen begon mijn moeder ineens weer te haken, want die heeft vroeger ook superveel gehaakt. En toen wilde ik het ook wel eens proberen. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen, alleen ik kan het niet echt goed. En ik heb het eigenlijk ook alweer een paar maanden niet meer gedaan… Maar ik vind het helemaal niet per se iets voor opoes hoor ! :stuck_out_tongue:

haken is vet :relieved:
ik deed het afgelopen week ook maar dan stop ik er weer mee en dan doe ik het weer enz… :stuck_out_tongue:

Haken is zeker wel hip (H)
Ik kan het zelf ook,
alleen neem er nooit tijd voor eigenlijk om iets echt moois te maken zeg maar :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook hip.
Je kunt er ja hele mooie dingen mee maken. (:

Ben wel nieuwsgierig naar je creaties eigenlijk. [a]

ik vind 't leuk om te doen! =D
maar ik doe 't eigenlijk sinds 3 jaar ofzo niet meer, ik heb ook een tijdje gebreid, daar kwamen leuke dingen uit.

dus ik vind 't hipleuk (:

ik heb er geen tijd en geen geduld voor…

maar toch vraag ik me af waarom het alleen voor ‘opoes’ zou zijn

ik vind t knap dat je dat kan maken! en t is toch juist leuk dat je iets wat je zelf hebt gemaakt draagt ?

hip (:
ik kan dat jammergenoeg niet.
beenwarmers en van die afzakmutsjes zijn echt leuk!
moet je gaan verkopen joh
en als je dat al doet,
sorry maar heb niet het hele topic gelezen :3

ik vind het vettt, vooral als je dan (wat al eerder gezegd is) van die leuke afzakmutsjes, of wollen sjaals kunt haken ofzo. helaas kan ik het zelf niet, iemand een spoedcursus haken voor mij? :grinning_face_with_smiling_eyes:

misschien is het wel voor hippe opoes =O

hippoes =)

hip!
zoals iedereen al zegt van die mutsjes enzo zijn echt leuk.
plussss je kan je eigen kleuren vormen en wat dan ook kiezen!
dus als jij een heel leuk shirtje hebt en je vind niets wat erbij past…
dan maak jij het zelf…
heee?hoe hip is dat?
hahaa lekker mee doorgaan

hip!
maar daar kwam ik pas een paar maanden geleden achter en daarna had ik me pols gebroken, en ben nu te lui om te zoeken naar een haaknaald, heb trouwens toch geen tijd :frowning_face: exames !!!
vooral amugurumi (of hoe je het ook spelt)

opoes