hak inkorten (plateau zool/sleehak)

ik heb pas hakken gekocht met een plateau zool en sleehak maar de hak is 12 cm en plateau zool 3 dus wilde ik hem eigelijk wat minder hoog maar is dat mogelijk om een plateauzool er af te halen? of kan dat niet?

Hmm, volgens mij gaat dat niet echt, maar misschien weet er iemand een oplossing (:

Euhm, ik denk dat dat héél lelijk wordt.

wahaa XD niet doen. koop dan gewoon lagere hakken.

denk het niet… En ga anders gewoon naar een schoenmaker, die heeft er verstand van en wij niet.

hahah ja ik wilde er al heen gaan maar dacht misschien kan het zelf! maar toch bedankt :grinning:

lalalaa verkeerd gelezen (’:

schuren met zo’n ding of eraf zagen:p maar dat wordt lelijk. dat weet ik nu al.

Geef de schoenen aan mij :grinning:

ja ik zou hem aan de schoenmaker geven die kan er vast wel wat mee, iig niet zelf gaan doen want straks pakt het verkeerd uit en kan je ze niet meer aan.

kan niet.
ik werk bij een schoenmakerij en mijn baas zou zoiets niet doen, is te duur en het resultaat word heel lelijk + dan lopen ze niet meer lekker omdat de verhoudingen niet meer kloppen.

Die schoen is ontworpen om zo hoog te zijn, als je de hak of zool inkort (wat volgend mij sowieso gewoon niet kan) loopt die schoen niet lekker meer! Anders zou het ook niet zo’n ramp zijn als je hak afbreekt :wink:

echt dom, tuurlijk kan dat niet U-U

En dan lekker onderuit bij iedere stap die je zet.

je hoeft niet zo onaardig te doen. ze had gewoon een vraag, punt.

Je moet ze gewoon verkopen op marktplaats en van dat geld nieuwe kopen:)

Dat kan niet.