Hairwavz (Tommy Teleshopping)

Hoi meiden!

Hebben jullie misschien ervaring met Hairwavz van Tommy Teleshopping? Ik heb ze op dit moment in mijn haar, en ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn met ervaringen.

[i]'Vergeet die oude methoden en doe mee met de nieuwe trend.

Nu is er een splinternieuw uniek haarstylingsysteem waarmee u die schitterende strandachtige krullen kunt krijgen in een mum van tijd en elke dag een geweldig kapsel kunt hebben.

Hair Wavz is het revolutionaire stylingsysteem dat uw haar transformeert van saai naar prachtig, van kroes naar schitterend, en van onwillig naar betoverend binnen enkele minuten. Het is volledig natuurlijk en uw haar beschadigt nooit.’[/i]

Ik ben benieuwd!

het zijn gewoon simpele kruldingen? snap niet wat daar nou ‘‘vernieuwend’’ aan is…

Dit heeft de kapper afgelopen week bij mij in mijn haar uitgeprobeerd, alleen zat dat er toch beter en mooier in dan op die foto. Ik kreeg er echt prachtige slag/krul in! Het blijft wel maar een dagje ongeveer zitten.

Bij mij, mijn zusje en mijn moeder is het helaas geen succes. Ons haar wordt heel pluizig en de krul zit er totaal niet mooi in. Helaas. De Hariwavz gaan morgen weer terug naar Tommy Teleshopping…