Hairstyle: Red riding hood

Hii girls,

Ik heb laatst de film ‘Red riding hood’ gekeken en ik vond dat Amanda Seyfried haar haar in een scene zo mooi had zitten en ik probeer het nu al een tijdje na te doen, maar het is zoveel moeilijker dan ik dacht en op youtube kon ik er ook al niets overvinden dus bij deze, hier zijn een aantal foto’s:

http://img33.imageshack.us/img33/6148/30bh8xwlarge.gif

http://img163.imageshack.us/img163/2020/tumblrlnpb2jllx01qkrvq3.jpg

en dan zit er aan de andere kant net zo’n gedraaide lok en achter zit het vast, hopelijk kunnen jullie me helpen alvast bedankt. xx

Het zijn gewoon vlechtjes van vooruit je haar die achteraan vastzitten.
Niet zo moeilijk.

Gewoon je haar stijlen en dan zo een gedraaide lok achter met een speldje of clipje vastzetten, toch?

Die film is zó mooi! Ik heb hem ook gezien hihi.

ja klopt, alleen de twee lokken komen zeg maar achter samen maar bij mij blijven die lokken dan nooit gedraait als ik ze vastzet snap je?

ja klopt echt een geweldige film!

haarspray?

Volgens mij trek je het dan niet strak genoeg naar achter, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dan moet je ze goed draaien. Een plukje haar in twee strengen verdelen, die strengen draai je beiden dezelfde richting uit en in de tegenovergestelde richting om elkaar heen, dan blijft het plukje gedraaid en zakt dat gedraaide er niet uit. Ik hoop dat je het snapt zo. Het echt heel simpel.

oh oke dankjewel ik zal dat eens proberen

haha, ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk was. Anders zal ik het nog wel een keer duidelijk en wat uitgebreider uit proberen te leggen. Als je de plukjes naar <links< draait, moet je ze dus naar >rechts> om elkaar heen draaien. Succes

Gedraaide lokken zullen weer terugdraaien, als dat is wat je bedoeld. Je kan proberen om van elke lok (dus de hele pluk die je aan één kant gaat gebruiken) twee delen te pakken, ze een beetje touperen en ze dan te ‘vlechten’. Op het eind kun je ze met een dun elastiekje vastmaken en dan eventueel een mooi clipje over het elastiekje heen.

oh oke, echt heel erg bedankt allemaal! xxx

Als je ze met een knipje vastdoet horen ze niet terug te draaien…