hairextensions.

ik wil graag extensions die in je haar gesmolten worden zegmaar…
maar nu vroeg ik me af hoeveel dat kost.
heb gehoord dat het best duur is!
ik zou graag iets van 12 cm willen
wie van jullie heeft zulke extensions?
en wat zijn jullie ervaringen ermee?
x.

Dat is heel slecht voor je haar, kan je geen clip-in extensions nemen?

jaa kan wel, maar lijkt mij heel irritant eigelijk!
maar met deze methode was het toch juist niet slecht voor je haar ofwel?

als het in je haar gesmolten word, lijkt het me van wel? xd
maar ik heb er geen verstand van! ik wacht wel gewoon tot me haar weer lang is :grinning:

het lijkt me best wel onhandig met zwemmen, en in de zomer enzo, maar je moet het zelf weten :slightly_smiling_face:

Dat wordt met soort van wax vastgebrand :slightly_smiling_face:
Je moet in de zomer trouwens gewoon als je gaat zwemmen je haar in een staartje doen en de meeste extensions gaan pas vanaf 30 cm
want 12 is wel heel kort hoor

Ik heb ook dergelijke extensions. Maar ik heb er maar vijf, voor mijn lange a-symmetrische pluk. Bij ons in de kapsalon kosten ze ¤ 4,50 per stuk (voor 30 cm, bij langere extensions wordt 't uiteraard iets duurder), en ¤ 300,- voor matten. Je hebt heel wat extensions nodig om je hele haar te verlengen (rond de 150). Bovendien, Crashtune heeft gelijk: extensions gaan meestal pas vanaf 30 centimeter.
Succes!

Mijn kapper zei ooit dat haar hele haar vol extensions rond de 1500 euro heeft gekost.

Ik had dat, een paar plukjes maar, en dat was al 25 euro.

Mijn nicht is kapster, wij hebben ze voor de inkoopprijs gekocht, en zij heeft ze gratis ingezet. Dat scheelde erg veel in prijs.
Ook al is de bovengenoemde 1500 onzin, zoveel kost het niet.

Overigens raadt ik het af, ik heb ze 2 keer gehad, in het totaal 8 maanden. Toen ik ze had, was m’n haar uiteraard echt prach-tig, maar toen ik ze eruit haalde was het dood, deels afgebroken en extreem dun.
Nu ben ik met kuren m’n haar weer aan het herstellen.