Hairextensions!

He meiden!
Iemand die verstand heeft van extensions? Ik wil graag meer volume en langer haar.
Ik heb stijl en fijn/dun haar.

Ik heb echt totaal geen ervaring hier mee dus ik vind het een beetje eng en ik vroeg me af of iemand me kan helpen…
Is het heel erg schadelijk voor je eigen haar?
Hoeveel banen heb ik nodig?
Welk merk raden jullie aan? Graag wel een merk met een goede kwaliteit/prijs verhouding.
Is het beter om matten te nemen of echt losse extensions?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik zou als ik jou was clip in extensions nemen. Ik had zelf micro ring extensions en je haar heeft er echt onder te lijden! Een goede site is fashiongirl24 is echt haar en een goede kwaliteit!

Dankjewel voor je reactie! Heb je zelf ervaring met clip in extensions?

Ik heb clip in extensions. Ik draag ze alleen af en toe met feestjes. Mijne komen van luxury for princesses, hele fijne site en service. Volgens mij hebben ze verschillende “sets” ik had medium dacht ik.
Je kan een foto van je haar sturen en zij adviseren je dan een kleur

Blijven clip in extensions gewoon goed zitten? Zijn die van Luxury for princesses natuurlijk? Ik wil niet zo een matten effect hebben, wel een natuurlijke overloop zeg maar

Ja hoor, blijven prima zitten! Op youtube staan ook zon 23948 filmpjes over hoe je ze het beste erin kunt zetten. Ja ligt altijd wel aan je eigen haar natuurlijk… Mijn haar is best wel dik en ik moet het wel krullen wil je geen overloop zien, maar als jouw haar lichter is aan de onderkant zal je het een stuk minder zien

Hier is een algemeen topic voor.

Graag gedaan :slightly_smiling_face: ja heb ik ook ervaring mee! Vind die altijd super, alleen ik ben te lui om ze elke dag in te doen xD

Ja ik wil ze eigenlijk wel vaak gaan dragen. Ik heb fijn en dun haar.
Ik heb alleen geen idee hoeveel ik er dan moet halen?

Ik heb al topics gelezen alleen dat gaat veel over onderhouden van extensions of over wax, wave enz

Heb je die clip in ook van Fashiongirl24? En hoeveel heb je er aangeschaft?

Moetje even een duidelijke foto van je haar sturen! Dan adviseren zij je verder over hoeveel gram enz

Zie hier het topic: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/clipin-extensions-topic-106630.0.html

Het gaat over alles wat er mee te maken heeft.

Ik heb zelf die van 1001extensions.nl en die vind ik heel fijn, ook precies mijn haarkleur enzo.

Hoi,
Als je dun haar hebt zal ik aanraden om niet teveel gewicht toe te voegen.
Maximaal 150 gram totaal gewicht om te beginnen.
Je zou eerst eens synthetische clip ins kunnen proberen van bijvoorbeeld Bodybling.nl
Goede clip ins zijn niet van echt haar te onderscheiden.
Ze veroorzaken geen schade aan je eigen haar en zijn makkelijk te verwijderen.
Op Treatwell staan extension zetters van heel NL met een rating.
Deze website is laatst voor 34 miljoen euro verkocht.
Ik kocht mijn hairextensions bij http://www.bodybling.nl deze zijn goed en redelijk goedkoop.
Ze bevallen prima en waren ongeveer 20 euro.

Oud topic.