Hairextensions, mijn droom

Hee dames
Ik heb hier al zoveel topics over geplaatst.
Maar ik wil het ook zo graag, en nu kán het misschien!
Ik heb sinds vandaag een baantje, 4 euro p.u
En nu ga ik dus sparen sparen sparen voor extensions.

Alleen ik vroeg me af,
wie kan me helpen? Ben je zelf kapster of zit je op een opleiding en heb je modellen nodig, nou ik wil dat zijn! Of weet je misschien een goede goedkope kapper die ze voor mij kan zetten?

Ajb geen reacties van ga naar je eigen kapper ofzoiets want daar is het 1500 euro en dat vind ik teveel voor 6 maanden nephaar…

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen, ben mn superdunne haar zát!

XXX
Teenslipper

Ik werk wel bij de kinki kapsalon, alleen ik heb nu alleen nog modellen nodig voor verven, en over een maandje knippen. Ik denk dat ik daarna ook dingen als extensions ga zetten bij mensen, maar ik weet dus niet hoe lang dat nog duurt. En aangezien dat leren is in de salon zelf zou dat niet veel kosten.

haaj .
ik kan je wel helpen … !
ik kan vleChten en Hairextensions, zetten ik doe het heel vaak vOor mensen.!
ik ben een surinaamer .dus ik weet wel wat af van vleChten/ !
dus als je wilt en als je me geloof kan ik het voor je doen alleen vraag ik e r wel geld voor.:grinning:

Hoi, Ik wil even iets zeggen mijn droom was ook toen om hairextentions te nemen, Ik had ze toen eindelijk bij iemand thuis laten doen, Ik heb ze laten zetten met de nieuwste methode micro rings, dat blijft beter zitten als waxjes, Ik zeg je 1 ding Ik doe t NOOIT MEER, ik heb t 1 week gehad me haren vielen uit me kop (en ik had egt goede extentions 100 euro 1 pak) toen haalde ik ze eruit Toen dacht ik dat ik dood ging, me hele haar is afgebroken! gelukkig is het nu weer mooi lang het groeit bij mij wel maar Meid denk er goed over na, Je haar die gaat zo dood ervan ik dacht echt dat ik kaal werd :s, Maar ik zeg je ik doe t nooit meer van me leven het is heel mooi en je bent er op het eerste gezicht super blij mee maar ik doe t niet meer, ik had het echt net tot onder me beha bandje zo lang, keb nu schouderlengte iets langer van me zelf, Dus denk er goed over na als je mooi haar van je zelf heb zou ik t niet doen! Maar ieder zijn keus!
Xxx

omg dat veranderd de zaak echt had namelijk al superveel gehoord over haaruitval enzo maar dit is echt erg… :expressionless: en heb van mezelf ook vet mooi haar enzo daarom… alleen groeit niet verder en is superdun… ik ga er nog maar goed overnadenken, kost namelijk ook KLAUWEN met geld!
heeeel erg bedankt voor je reactie!
XXXX

ach nee man dat is gelul.
doordat die waxjes in je haren zitten kunnen je haren niet uitvallen en blijven ze in die waxjes zitten. en per dag vallen er ontzettend veel haren uit. dus lochisch dat als je extensions eruit gaan dat er allemaal losse haren bij komen.

en ik heb gewoon op marktplaats gezocht voor iemand die ze liet zetten.
kheb ze nou voor 184 euro en ze zijn hardstikke mooi.
nergens last van :slightly_smiling_face:

Echt mop, denk er aub goed over na, Je wilt natuurlijk niet dat je haar helemaal straks afbreekt zoals bij mij het geval was :s
En het kost idd klauwen met geld ja!
Nou Suc6!

haaj ik ben het weer
ik wou zeggen je mOet natuurlijk zelf weten wat je dOet met haar /
maar als ik jOu was en je die Hairextensions in je haar. moet je het laten met in laten naaien . het klind pijnelijk maar dat doet juist geen pijn dat laat haar helemaal niet breken . maar als je het op je hooft laat vast lijmen dOet het heel erg pijn en kan er haar uit vallen dit is gewoon de waar heid je mOet er neit bang voor zijn maar denk er Over naar / ik heb je me nummer gegeven , het is aan jOu de keus meid ik heb het ook zo vaak in me haar gehad en heb nOg steed veel haar iedereens haar is anders . dit was het … :F

sorry, maar sommige mensen zitten hier volgens mij best wel te lieggen.
Kimlicious heeft ook nergens last van, toch?
én bij haar was het maar 180 euro :astonished: (beter, dat maakt het een stuk gemakkelijker voor mij om te sparen. xD) en ik denk dat lijmen beter is, omdat het dan minder snel uitvalt. en doet dat pijn? lijkt me niet eigenlijk. ik heb ook ooit een een paar ectensions laten lijmen, en dat deed ook geen pijn. het waren er dan wel maar 3, maar oké.

je kan het ook met mijn manier doen, soort plakband,
je kunt het eruit halen waneer je wil, en er terug in zetten waneer je wilt,
en minimaal 2jaar gebruiken
maar daat zit wel een grotere prijs aanvast,

Maar dan moet je het natuurlijk er wel goed inzetten :wink:

Maar dan moet je het natuurlijk er wel goed inzetten :wink:

ja bij de kapper =)

whaha wat zitten sommigen te zeiken zeg xD

1. het doet geen pijn.
  2. het hoeft helemaal niet duur te zijn
  3. niemand ziet het verschil. (behalve dat je haar langer is dan)
  4. je haar breekt niet af of valt uit, dat is onzin.

en ik heb waxjes, met soort lijm ja.

bij mij was het 115 euro voor 20 extensions
ze pluizen, ze zijn irritant en het zag er niet uit omdat het
een totaal andere haarsoort was als die van mijzelf.
ik doe het NOOOIT meer!

Moet je is goed luisteren, Dat het bij jou allemaal goed en wel is betekent niet dat het bij anderen ook zo moet zijn, En nee wij zitten niet te zeiken,
Ik heb micro rings in me haar gehad dat werd er met een tang ingeknepen dat moest volgens haar 3/4 maanden blijven zitten Nouw bij mij dus niet, Ik heb gehoord dat waxjes super slecht voor je haar zijn Je mag het amper met cremespoeling wassen of iets, Kijk meid iedereen hoort iets anders over Hair Extentions, Dus wij zeiken niet wij geven alleen onze MENING, Snap je? Ik had zelf 150 hair extentions in me haar zitten En ik had een speciale borstel gekocht ook voor die hair extentions te borstelen, Maar goed dit is niets persoonlijks tegen jou ofzo, Maar bij iedereen is het anders Natuurlijk.

:slightly_smiling_face:

Maar weet je wat het is, als je extentions heb, Je verliest elke dag zoveel haren uit je eigen haar, Dus als je extentions heb kan het nergens heen, Dus Mensen die zeggen dat het je haar niet uitvalt is Gelul, Want dat is dus wel zo!

Zo dat wou ik even kwijt! Hahaha

nja ik heb gewoon matten met soort plakband,
bij mij vallen mn eigenste haren ook gewoon uit hoor, bovenop heb je namelijk ook haren die uitvallen =)
maargoed ik heb dus matten en die blijven 2 maanden zitten want dan laat die plakband los, ik moet dus ook elke 2 maanden naar de kapper,
maar ik kan mijn extensions wel MINIMAAL 2JAAR gebruiken !
ik ben er nog steeds tevreden over, al gaat het borstellen wel wat moeilijker margoed… ik heb ok heel wat geld ervoor klaar gelegt

ik heb deze keuze gemaakt omdat ik over waxjes hoorde dat die er snel uitvallen, geen cremespoeling mag gebruiken, de waxjes snel eruitgaan, kale plekken aanover kan houden, ed
ik heb kies liever voor wat duurder, zodathet ook echt goed is,

maargoed ieder heeft ander haar, dus wij kunnen niet weten hoe JOU haar reageert op die waxjes,

als ik waxjes had genomen was ik nu kaal, omdat ik al heeeeel erg kwetsbaar haar heb,

Tip: Zoek eens op ‘clip in extensions’ op google.
Ziet er ook wel veel belovend uit en makkelijk!
Ik ga het proberen als ik me loon heb. Omdat ik namelijk alleen me aller onderste laag haren lang wil, hoef ik niet zoveel te clippen :stuck_out_tongue: