hairexstantions

hee meiden.
sorry dat ik een nieuw toppic open maar wil graag snel antwoord.
ik wil dus heel graag nieuwe hairexstantions, graag met echt haar. nu weet ik niet waar het wel betrouwbaar is en waar niet. het liefst heb ik iets van flipin exstantions of iets wat een poosje in mn haar blijft zitten zonder dat ik het elke dag hoef te doen. ik heb namelijk al eerder clipjes gehad en dat vind ik nogal irritant zeker omdat ik best dun haar heb en daarom de clipjes er soms door heen ziet. weten jullie misschien een betrouware site, waar de exstantions ook mooi zijn en een tijdje mooi blijven , en niet al te duur zijn?
alvast bedankt x

EXTENSIONS.

Hier is toch een algemeen topic over?

Ik krijg de bibbers als ik exstantions lees.

ik krijg de bibbers als ik little genious lees.

hihi

@likeEva, als het goed is verandert het ook als het nieuwe forum er is

wow whatever ik zeg toch sorry dat ik een nieuw toppic open omdat ik snel antwoord wil ik ga namelijk al volgende week dinsdag op vakantie.
en ohja sorry he voor mn disletie, stelletje zeikwijven

*dislectie

Misschien kun je op Ebay kijken?

Waarom is het altijd zo dat als iemand op vage fouten gewezen wordt(en dat doen wij om te helpen!) dat er meteen zielig gedaan wordt en diegene opeens dyslectisch is. Je kan namelijk ook normaal reageren en bedanken voor het verbeteren.

En voor de extensions zou ik op ebay kijken.

Als niemand je ooit verbeterd leer je ook vrij weinig.

hahahahhahaa. omg
tip: je had ook kunnen zeggen ;" thanks, sorry voor mijn fout, dat is inderdaad wat ik bedoel"

mensen uitschelden daar krijg je geen hulp mee hoor :stuck_out_tongue: