Haircuffs

Een vriendin van mij wil graag “haircuffs” kopen, maar geen idee waar die te koop zijn. Dus ik kom 't hier even vragen, lijkt me wel iets wat jullie weten! Online mag ook.

Het gaat dus om dit soort dingetjes:

http://sheisreddotcom.files.wordpress.com/2012/01/h-and-m-gold-hair-cuff.jpg?w=480&h=360

Oh dat weet ik ook niet …
ken ze niet eens D:

Dít topic ga ik volgen! Er staan er een paar op marktplaats, maar daar wordt zo veel op geboden…
In de h&m in breda zijn ze iniedergeval niet …

Ik had er zelf eigenlijk nog nooit van gehoord, maar het ziet er inderdaad wel heel leuk uit!

Hopelijk weet iemand iets! :grinning:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSHTyDxtSERvDqx1y4d50o7LN5tVT0vWvKkeRAXKiEXm3c1MzX3pdJDICffdw

Ik heb deze van h&m. Vind het wel leuk! eens wat anders dan een elastiekje…

Ze zien er heel erg leuk uit, ik wil ze nu ook! ):

Dus je kan 't gewoon bij H&M kopen? In that case morgen even kijken!

Zou je alsjeblieft ook voor mij willen kijken? of ze helemaal ronde hebben? ik woon namelijk niet zo dicht bij een H&M.
En als je dat wilt, wil je er eentje voor mij kopen? Kosten + verzendkosten betaal ik natuurlijk helemaal terug.
haha, ik voel me echt een beetje aso dat ik het vraag :stuck_out_tongue:

Haha is goed, ik kom er morgen sowieso langs als ik ergens heen ga, dus ik ga wel ff kijken! Als ze 't hebben zal ik er eentje meebrengen voor je :wink:

Welke kleur?(stel dat er ook zilver is ofzo…) En dan gewoon zo eentje als op de foto?

Ze hebben bij de H&M ook eentje met een tijger ofzo die dan om je haar gewikkeld is…
Ik persoonlijk vond 13 euro voor zo’n ding beetje duur.

Ebay

ik heb er eergister eentje bij h&m gehaald. hij was echter niet helemaal gesloten, maar WHO CARES :grinning:

Ja, als ze het hebben zo’n helemaal ronde! Wauw, jij held, haha. Ik hoop dat je het nog leest, maar de kleur maakt niet uit (:

En hoe duur mag 't zijn? Want 13 euro is toch wel veel :stuck_out_tongue: En ik ga rond 15.30 erheen!

Tja, als ze 13 euro zijn is het toch wel veel haha. Max ¤10,- ?

Ik heb er een in Arnhem gekocht. Die was niet helemaal gesloten maar die was iets van 3 euro!

Hmmm … zijn er toevallig ook nog dichte dat jij weet?

Ze hadden 't niet…

Ik zoek-topic.