hairchalk

heeey allemaal
ik had een vraagje!! ik denk erover om hairchalk te kopen maar op internet staan soms dingen dat et slecht is voor je haar! kan iemand zeggen hoe het werkt en of het slecht is voor je haar.
alvast bedankt
xx

Als je niet weet hoe het werkt en wat het effect is, heb je je slecht ingelezen voor je het uberhaupt wilde kopen.
Google gewoon even hoe het in z’n werk gaat en wat het oplevert.

Ik denk niet dat het vreselijk veel kwaad kan, maar je moet het niet te vaak doen.

ik heb zelf roze van essence, het geeft bij mij enorm af op mn kleding ook als ik er haarlak overheen spuit en heb echt veel nodig (heb donkerbruin haar)

Hey, nee haarkrijt is niet slecht voor je haar! Het legt namelijk alleen een laagje om je haar. Als je het in je haar gaat doen, doe er dan eerst een product in (serum, olie, creme, was) zodat het niet in je haar trekt. Dit gebeurt alleen soms bij heel licht blond haar, maar dan voelt je haar ook minder droog daarna. En als je het hebt aangebracht een haarlak er over heen, dan geeft het niet zoveel af.

Het is niet slecht voor je haar, en inplaats van speciaal haarkrijt kan je trouwens ook pastel krijt gebruiken. Dat werkt voor mij nog zelfs beter! :slightly_smiling_face:

Haarkrijt is niet per definitie slecht voor je haar. Ik heb het ook een keer gedaan, ik zag het op internet, vond het cool, heb het gekocht. xD

Ik had wel een paar probleempjes. Ik ben geverfd blond en het bleef serieus 3 wasbeurten zitten (ik was mijn haren om de dag). Ik gaf er niet echt om, maar kreeg wat rare reacties op mijn werk (alsof dat me wakker houdt!). Mijn haar werd extreem droog. Hooi droog, ja dat is het woord dat ik zoek. Heeft ook een weekje geduurd voordat het weer normaal was. Het is leuk, maar het droge vond ik toch echt extreem vervelend. Was juist blij dat ik niet meer zulk droog haar had de laatste jaren. LOL.

is dat niet slechter voor je haar?