Hair Styles

Nou, ik moet binnenkort weer naar de kapper, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen, ik zit de hele tijd te twijfelen. daarbij a few problems:

• mijn haar groeit voor geen meter (nu schouderlengte, en gaat niet verder) , dus ik wou misschien extensions (ik wil al heel lang lang haar)
  • ik wil het ook wel misschien ook wel iets korter, maar aangezien het nou niet bepaald snel aangroeid mwah
  • pony/schuine pony/ geen pony :S

Dussss… mijn vraag (en):

Wat vinden jullie leuk? Wat is jullie stijl? Wat zouden jullie doen?

btw. mijn haar is blond en best dun xd

heb je geen foto van jezelf ?:slightly_smiling_face:

meestal vind ik lang stijl haar met een pony leuk, maar dat staat lang niet iedereen, en foto zou handig zijn(:
heb je btw stijl haar of krullen?

stijl haar xd

foto (hoop ik)
----

trouwens niet helemaal zichtbaar mn haar, maar voor idee

upje xd

Ik zelf vind schuine pony’s altijd wel leuk. Je kan ook misschien je haar krullen als het er lang genoeg voor is? Lijkt ook direct anders.

dat werkt niet doordat mijn haar zo dun is… ik had trouwens eerst een schuine pony :grinning: best leuk, alleen dat was het enige aan mijn haar wat wel snel groeide en dus in mijn ogen hing, maar dat was niet zo erg. Ik ben bang dat als ik het anders wil dat het niet snel genoeg weer ongeveer even lang groeit als de rest…

up??

iemand nog eigen haarstijl voor inspiratie? of nog meer ideeen? xd

Ik vind haar in lagen erg leuk maar dan wel met scherpe randen zodat je het echt ziet :grinning: dan kan je het een beetje laten pieken met wax! en een schuine pony zou je ook met wax en/of haarlak uit je ogen kunnen houden :slightly_smiling_face:

Ik denk dat een schuine pony jou heel leuk zal staan. (: