Met pure coconutoil me haar lekker mee insmeren en vooral op me hoofdhuid masseren. Daarna een uur laten intrekken. Dan de douche inspringen en dan was ik me haar met Yes to carrot shampoo.
Soms gebruik ik conditioner en soms een masker is maar net waar ik zin in heb maar als ik een conditioner gebruik dan is dat: SheaMoisture Curl & Shine conditioner. En als ik een masker gebruik is dat meestal: SheaMoisture deep treatment masque. En 1x in de maand gebruik ik de masker: Aphogee Curlific texture treatment(deze gebruik 1x in de maand omdat het een proteinte masker is en als ik dat elke week doe dan kan je haaruitval van krijgen). Dit laat ik 45 tot 1 uur intrekken en dan uitspoelen.
Mijn haren droog ik in een katoenen shirt. Dan gebruik ik Aphogee Curlific Moisture Rich Leave-In. En daarna doe ik Sheamoisture Extra Moisture Transitioning Milk in. En soms gebruik ik een gel maar niet altijd maar als ik het gebruik dan gebruik die ook van SheaMoisture.
Dan is alles erin dan buig ik me hoofd naar voren dan ga ik me haren drogen met een fhon en een diffuser eraan. En wanneer ik geen zin heb om te fhonen dan laat ik het gewoon aan de lucht drogen.
En dit is mijn haar routine.
Haha zo hoe ik dit nu aan het typen ben lijkt het net of ik echt mega veel doe maar dat is niet zo. Dit doe ik maar 1x in de maand en elke week was ik haren in 1x in de week met alleen maar conditioner en een masker.
Ook ik houdt ervan om die hair routine videos te kijken vind ik altijd leuk