Hair extensions? Te fake of leuk?

Ik heb half lang donkerblond haar…
Ik heb het nu donkerbruin laten spoelen maar ik heb zo steil en dun haar als het maar zijn kan. Zou ik extensions nemen? En weet iemand of die duur zijn of hoe lang die blijven zitten?
Ook is mijn vraag ?
Is het te fake of kan het nog wel?

±200 euro voor 3/4maanden op zijn goedkoopst?

Ik vond ze zelf vervelend, kan het niet echt aanraden.

het kan als je niet ziet dat ze fake zijn

200 euro?
echt niet hoor!
je hebt ze al voor 80 euro voor je hele haar.
als je gewoon normale kleur neemt, vind ik ze super leuk!

maar van die gestreepte, of roze ofzo,
vind ik dan wel weer fake.

ik ga ze ook kopen…
ik heb ook heel weinig/dun haar.

Ja maar dan heb je het vast over alleen het haar en niet het inzetten. Ik had het voor 130 euro bij elkaar, en daar kan je echt beter niet aan beginnen.
Daarom zeg ik 200, dan zijn ze vast wel te doen.

ik vind het echt superleuk :relieved: wil ze zelf ook, maar ik moet eerst mn haar een beetje laten groeien, want mn pony gaat denk ik niet meewerken als ik extensions neem… maar leuk joh! doen :relieved:

ik denk dat xJustgirlie het over clip ins heeft

ik heb ze ook, alleen dan gewoon om erin te klikken.
Maar wel van echt haar! dus voor m’n hele haar was het 80 euro ofzo.
en het is af te raden om extensions te nemen die er echt in worden gezet, want die blijven niet mooi + zijn heel duur + is heel slecht voor je haar!
&je kunt beter bij kliks de duurdere en van echt haar kopen, die blijven heel mooi!
(ervaring^^)

Ik vind het leuk, maar heb ze niet omdat ze erg duur zijn
wel zou ik ze in je eigen haarkleur nemen
bij ons op school zat een meisje, ze heeft zwart haar en had blond extensions.
naja ik vond het een beetje vreemd, toen ze zwarte extensions had was het VEEL mooier <3

oh sorry,
ja ik heb het idd over clip ins,
als je extensions neemt, zou ik clipins doen, die kan je er altijd weer uithalen.

ik hou er nie van
niet egt natuurlyk :

ik heb ze ook ongeveer 3 weken
het ligt er aan waarom je het wilt zetten, je kan ook extensions zetten om je haren dikker te laten lijken of voor verlenging
de prijs verschilt per kapper. ik heb er 500 euro voor betaald en heb 225 stuks. het was 2 euro per stuk ik ben er wel blij mee, m aar je moet het wel goed verzorgen enzo
als ik jou was zou ik het wel doen als je er wat voor over hebt. je moet dan wel je haren verven in de zelfde kleur als je extensions, dat heb ik ook gedaan dat kan je gwn bij je kapper laten doen

Clip in extensios vind ik zelf heel handig. Er zijn dagen dat je je haar gewoon iets korter wilt, maar soms is een lokje van 30 centimeter langer toch ook wel aantrekkelijk. Het hoeft helemaal niet duur te zijn, en er zijn al clip in extensions vanaf 40 euro, mensen haar! Er zijn een heleboel sites waar je ze goedkoop kunt besttellen. Wel moet je het goed blijven verzorgen zodat het niet gaat kroezen of klitten.

Als je ze neemt, neem dan clipin. M’n moeder had die ene dat ze zegmaar op je eigen haar gelijmt werden ofzo, en ze werd er gek van en het zat niet. Clipin kun je er weer uithalen en zit je niet aan vast.
En het moet wel mooi overlopen. By iemand die ik ken zie je echt zo 2 rechte lagen zitten. Echt lelyk,

Dat dikker lijken lijkt me ook wel handig. Maar ik hoor ook steeds dat je ook clips ofzo kan nemen maar ik weet niet of dat wel zo handig is… Wat vinden jullie daarvan??

Ik heb gewoon vaste gehad, al een paar keer.

Doen die niet pijn ofzo? Dat je haar ook nog naar de knoppen gaat :stuck_out_tongue:?

bij mij zou het 375,- MINIMAAL gaan kosten, daarom heb ik het niet gedaan.

Gaat dat der nie uit ofzo :stuck_out_tongue: Is zo lullig als je ineens daar ergens een pluk haar hebt liggen… En ik denk wel dat het beter is voor je haar maar blijven de goedkopere niet zo mooi dan? Het lijkt me wel handig maar dan zou je het niet echt moeten zien dat ie ingeklipt is :relieved:

Wow :open_mouth: Dat is wel heel duur…
Dan zou ik het ook niet doen :S