Hair Dramaaa!!

Ik heb heel lang mijn eigen haar geverfd. Dat ging helemaal goed totdat ik mijn eigen haarkleur weer terug wilde (asblond). Ik verfde mijn haar altijd donker bruin met een spoeling, maar ik kreeg na 2 weken lichte uitgroei omdat mijn haar zo snel groeit…
Nou ben ik een tijdje terug naar de kapper geweest, omdat het zo echt niet langer kon. Ik had toen uitgroei van ong. 4 cm haha… Daar hebben ze mijjn donkere haar ontkleurd en highlights gezet, waardoor de kleur overgang wat minder werd. Maar nu heb ik dus helemaaaaaal raar haar! Ik heb nu bovenin mijn eigen haarkleur, (as blond, daarna heeeel licht bruin en onderin weer lichter… De highlights gaan nu ook uitgroeien dus nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet…
Ik zat er aan te denken om mijn haar bij de overgang van asblond naar lichtbruin te ontkleuren, maar is dat wel een goed idee? Weet iemand hoe dat gaat uitpakken met mijn highlights?

Ik heb mijn haar laatst naar mijn eigen haarkleur laten verven (licht asbruin 6.1), maar dan enkel bovenin. Onderin is het bij mij nu ook lichter en heb nu een soort ombre effect, maar ziet er wel heel natuurlijk uit.

Is het lichtbruine donkerder dan je eigen askleur? Want donkerder moet altijd ontkleurd.

Haha medelijden hoeft niet, ik heb super dik haar en het is ook nog eens best lang…
Het is er in ieder geval niet slechter op geworden!

Ja het donker is donkerder dan mijn eigen haar. De kapster heeft het al een x ontkleurd maar dat schoot niet echt veel op dus ik wil het eigenlijk zelf doen

Eerlijk gezegd zou ik even niets doen. Als je echt terug wilt naar je eigen haarkleur: wat echt ontzettend moeilijk is. Zou ik niet blijven ontkleuren kleuren etc. Wordt je haar slechter van en dat wil je natuurlijk ook niet.

Misschien gewoon een portie geduld en wat goede/fijne kapsels die de uitgroei/verschillen wat minder laten zien?

Ik heb van mezelf best wel stijl haar met een duidelijke scheiding dus dat werkt niet echt mee haha… heb je tips?

Hahah het zag er echt verschrikkelijk uit. Nu heb ik het ontkleurd en blond geverfd en het is echt mooi geworden :slightly_smiling_face: