Haii =D

Haii, ik zal me maar eventjes voorstellen zeker?
Ik ben Tanné, word er 14 en ik ben 1 meter 74.
Ik heb huisdieren (2 katten en een hond) ik heb een site (zie mr op mn profiel) maar ik ga er waarschijnlijk mee stoppen -.-’
Ik hou van edelstenen, van shoppen, van tomb raider, van telefoontjes plegen (maar niet met vreemden, want dat vind ik eng :stuck_out_tongue:), van zo ‘creepy stuff’ =D en nog dingen waar ik nu niet kan opkomen, ohja, chocola!
En mijn droom is om een model te worden =D
Ik ben geboren op 6 september 1993, in Lier (dat ligt in de provincie Antwerpen, en Antwerpen ligt dan weer in België, maar dat zullen jullie ongetwijfeld wel weten) en dat maakt mij dus een Maagd!

xx
ik

hee <3 welkom!

oeh je hebt een pixelsite zie ik… heb ik ook heel lang gehad… sugar-melody.net en heb ook een bbs ge-owned voor heel lang…

maarja welkom dus :stuck_out_tongue:

Waah, ben jij die van sugar-melody? Oké, wou ik maar even zeggen dat dat echt een geweldige site was! Maar ik ben van plan om ook te stoppen …

x

jep… ken je ook apple crunch bbs? zat je daar of niet?

Nee, daar zat ik niet op, maar ik heb er al veel van gehoord. Ik had het vroeger niet zo op bbs’en maar nu meer en meer =D

x

oke nou ik heb acbbs gemaakt dus =) maar ja toen een hoop drama en ruzie dus ben de ‘pixelwereld’ verlaten… vond het wel altijd echt heel leuk…

Nja, leuk is ook anders. Je mag toch trots zijn op wat je gemaakt hebt :slightly_smiling_face:
Ik vind het niet zo leuk meer als vroeger, het wordt wat saai, en lijkt meer en meer op een sleur …

x

Offtopic ^^…
hallo

:grinning: Hai ! Alles goed?

x

Hallo :slightly_smiling_face:

Hoi =) Alles ok?