HAHAHAH mijn ex....

… denkt dat hij goed kan zoenen maar dat kan hij dus echt niet… en nu heeft hij een nieuwe vriendin en laatst zag ik dus dat hij die vriendin wou zoenen en dat zij snel weg draaide XD

Wat is dit kinderachtig.

johh ik ben 11

Ga weg naar Kindertent dan

ik wou t alleen ff kwijt, vond t wel grappig. als je nix aardigs te zeggen heb zeg dan nix

meid raap me op

Jij hebt hier niet te melden wat ik wel en niet mag zeggen. En als je het ff kwijt wilde kon het hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hier-kan-je-alles-hemhaar-kwijt.-lucht-je-hart-5-245759.0.html

Oke dankje, dit maakt mijn dag weer goed! :sunglasses:

ik ga toch ook geen gemene dingen tegen jouw zeggen? en dat topic is voor verliefde mensen

Hartstikke leuk meid! Dit heeft zo veel toegevoegd aan mijn leven! Echt top.

Oh… dus je mag wel dit over je ex zeggen? Stoer van je.
Ga nou maar buiten spelen.

Zelf ben je ook niet aardig.

hij weet dit toch niet? jullie weten toch niet wie hij is, ik wil eigelijk liever niet meer dat je hier op gaat reageren want ik zit al niet zo lekker in me vel dus kan dit er niet ff bij hebben, alvast bedankt voor t begrip

wat heb ik dan gezegt wat niet aardig van me was?

Hoe jij doet is niet aardig.

Misschien kon hij wel zoenen maar was jij degene die het slecht maakte.

Ik wilde dat net zeggen. En jij zou dat ook niet leuk vinden als hij dat tegen iedereen zou zeggen.

Nee, dat is nog het meeste erge ervan, dat je het hem achter zijn rug om doet.
Ik maak zelf overigens uit of ik wel of niet reageer, had je dit topic maar niet moeten openen.

De beginpost vond ik niet eens grappig, hoe je nu reageert is wel grappig :’)

Sorry dat was niet mn bedoelding, maar als ik nix gemeens zeg dan vind ik dat je ook niet gemeen bend maar als jullie het zo ervaren dan spijt t me