haha LOL, kent iemand dit ook?

Het is echt heel raar/grappig.
Een jongen bij mij op school vond ik eigenlijk altijd een beetje lelijk/minder mooi. Maar toch ben ik met hem in contact gekomen op msn, we hebben hele gezellige lange gesprekken. En ik werd verliefd op hem…
En nu kwam ik hem gister tegen hij keek mij best lang aan en ik hem en ik dacht: omg hij is best wel heel knap! <3

Heb jij dit ook? Dat je iemand leleijk vind van uiterlijk maar als je hem eenmaal positief van binnen kent, hem ineens knap vind?

xxx

Liefde
maakt
blind

=D

^hahaha verpest het romantische ermaar weer aan hoor:P

Misschien dat je eerder nooit echt goed naar hem gekeken had? En miss overheerst zijn innerlijk nu over zijn uiterlijk?

Vind hij jou ook leuk? :grinning:

Ja dat herken ik haha ;p

haha. op de vakantie was ik helemaal niet met mijn vriend bezig. vond hem eigenlijk ook helemaal niet zo knap. pas na de vakantie gingen we afspreken en sms-en/msn-en. en nu ben ik helemaaaaal verliefd <3 (nu bijna 8 maandjes samen)

haha, ik herken het ook ^^

ik herken het hihi.

Nouja, bij mij ging het ietsjes anders :stuck_out_tongue:
Ik had er nooit op gelet of ie nou knap of niet was, alleen nu ik meer met hem praat en hem bester ken en eigenlijk best wel een crush op hem heb vind ik het nu echt super knap <3
alleen al mijn vriendinnen haten hem en vinden hem super lelijk, en ik snap dat dus echt niet xd

Ja. <3

Heb ik ook hahaha.
En zit nu ook met een knul die qua uiterlijk totaaaaaaaaal niet bij me past. Oke tenzij die al z’n piercings uit doet. Maar hee, hij is echt zo tof. Hij is niet afzichtelijk maar qua uiterlijk gewoon niet het type gozer dat ik naast mezelf zie lopen. Net als de rest van alle mensen die ik ken. Maar hoe afzichtelijk zij hem ook vinden, I like him (:

haha jaaa een jongen uit mn klas heb ik altijd lelijk gevonden maar nu zag ik een film en een heeeeeeele knappe hoofdrolspeler deed me heel erg aan hem denken en nu vind ik hem eigenlijk best wel leuk hahaa!

Haha ik had bij mijn ex dat ik hem eerst vreselijk vond, zo’n typisch balletje :stuck_out_tongue: Maar toen ik hem beter leerde kennen bleek hij heeeeel anders te zijn.

Als je verliefd bent vind je vaak alles leuk aan degene op wie je verliefd bent, terwijl je die dingen eerst helemaal niet zo zag of vond. Dus daarom zal jij hem nu ook wel knap vinden, terwijl je dat eerst helemaal niet vond.

Toen ik mijn vriend leerde kennen, vond ik hem niet bijzonder knap of zo. Niet dat hij lelijk was, maar ik vond hem ‘gewoon’. Maar nu vind ik hem de knapste jongen die ik ken. :’)

dit dus haha

Ja en als je verliefdheid dan weer uitdooft heb je zoiets van ‘Ohmygaaawd hoe heb ik hem ooit leuk kunnen vinden!?’ :astonished:

dit heb ik ook met mijn vriendje.

de eerste paar keer dat ik hem zag zei ik tegen mijn vriendin: wat doet hij dom en wat een lelijkerd…
maar toen een paar week later stapte hij op me en vroeg me wat, raakte aan de praat en sindsdien ben ik verliefd als 1 jaar en 2 maanden.

ja, heel erg :flushed:

Herken het zeker! haha

haha precies!!