Had ik het niet moeten doen..?

-
x T.

Het is een beetje dom van je maar goed het is al gebeurd en ik snap het ook wel. De volgende keer kun je misschien beter alleen seks hebben met iemand als je zeker weet dat je het wil. Dus als jij alleen seks wil hebben met iemand die jou zeker weten ook leuk vind kun je beter wachten tot je een relatie hebt.

Vergeef jezelf, want jezelf kwellen heeft echt geen zin.

1. Waarom begin je in hemelsnaam aan koppelen als jij de jongen in kwestie zélf leuk vind? Vind je het leuk om jezelf te ‘pijnigen’?
  2. Tja. Ik had nog iets ‘subtielers’ verwacht als zoenen, maar BAM gelijk handwerk.

Nee, ik heb nog nooit zoiets gedaan en ja, ik vind het niet zo slim van je. Maar zoals je username het zegt: fuck it you’re young? :grin:

Îk had dit nooit gedaan nee.

En ja als je nu spijt hebt dan is dit een wijze les. Doe het niet nog een keer

Als je geen spijt dan ga je lekker zo door.

Is niet echt slim van je. Maar ik maak uit je verhaal op dat je hem nog leuk vindt, toen je je vriendin aan hem ging koppelen? Waarom in godsnaam?

Niet heel slim, maarja je kan er niks meer aan veranderen dus laat dit een wijze les zijn en doe het niet nog een keer.

Als ik jou was had ik men niet bemoeid met de relatie die hij een dag later kreeg maar naar hem zelf toegegaan en gevraagd van: waar ben je nou mee bezig weetjewel maarja die dingen gebeuren een tip: maak je niet druk om hem en ga hem geen aandacht meer geven

Ik kan mezelf wel plaatsen in de situatie. Ik heb ook een vriendin gekoppeld aan de jongen die ik leuk vind, simpel genoeg omdat ik wilde dat zij gelukkig was.

Ehe ja dat viel me ook op :grinning:

OT: Ik snap ook wel dat het gebeurd is, maar soms moet je dingen aan de lijve ondervinden en jij hebt bij deze ondervonden dat het niet slim is om snel verder te gaan met een jongen. De kans dat hij je respectvol gaat behandelen is zeer klein. Hou er de volgende keer rekening mee.

1. groot gelijk. Ik dacht dat mijn gevoelens voor hem over waren.
    maar die jongen vond haar al leuk voor dat ik ze koppelde. dat wist ik. idk… ik kon het ook niet saborteren en de jaloerse bitch uithangen snap je?
    het voelde als mijn taak om hun een beetje te koppelen.
    ik deed alsof ik het leuk vond voor ze.
    maar koppelen uit mezelf? noway.

Dan had je je er gewoon buiten moeten houden.