Hii :’)
Ik speel echt al sinds 2005 het spel habbo.
klinkt misschien heel kinderachtig, maar tis echt zoo verslavend :S
Vroeger hadden mijn ouders er geen problemen mee.
maar nu, is het echt zo erg dat mijn school&sociale leven er onder lijden.
als ik even tijd heb, zitik achter de computer en op habbo :l
Ik heb zoo veel ruzie met mijn moeder, dat ik er mee moet stoppen,
maar ik kán het gewoon niet …
Hoe graag ik het ook wil…
ik ga volgend jaar naar de 4e , en wil echt mijn best doen…
maar als ik alleen maar achter habbo zit gaat dat moeilijk … xd
Hebben jullie tips, om vanmijn habboverslaving af tekomen:$
Oei, vervelend.
Met jezelf een afspraak maken ofzo, elke week dat je niet op habbo hebt gezeten dat je dan iets leuks kan doen ofzo.
sorry, ik heb geen idee.
Dat speelde ik vroeger ook :'D
Maar de beste manier is, om iemand je wachtwoord te laten veranderen zonder dat ie zegt wat het is. Dan kan je er niet meer op.
Of de site blokeren
Of je account weggeven
haha bedankt
maar, ww veranderen enzo heeft denk voor mij geen nut.
Ht is zeg maar iets wat ik dagelijks doe, en ik ben er helemaal gewend aan geraakt om er elke dag op te zitten,
ik weet niet hoe ik het moet zeggen xD
Dat heb ik al zo vaak gedaan
helpt echt niet … ik hou me er niet aan :S…
Ik vind dat zo stom XD… maargoed. Anders vraag je aan de ouders of ze een wachtwoord op de pc zetten, die jij niet weet of je blokkeert die site (deed mijn vader ook bij hyves, want was daar ook een tijdje verslaafd aan, en nu vind ik het écht niks…). Dat je 2 weken gaat afkicken XD of langer, want zo kan het niet natuurlijk he.
zorg dat je verbannen of gehacked word! yeah dan is het geen ene hol meer aan en dan moet je opnieuw beginnen (wat ik dus niet zou doen)
Site blokkeren gaatniet, want mijn zusje speelt het dagelijks…
EN ww op de pc, heeft geen zin wnt ik moet zowieso op de pc voor andere dingen
toch bedankt
hahaha XDD.
ik ben al best vaak verbannen door habbo xD. En begin dan toch opnieuw…
Dan speelt je zusje het ook niet meer, voor je het weet is zij ook verslaafd.
geef je account aan je zusje, en laat haar het ww veranderen zodat jij er niet op kan! =)
Hee meis,
ik doe habbo sinds 2004, eerst was ik er ook super verslaafd aan.
ik deet me huiswerk niet meer, ik sprak niet meer af…
hoe moeilijk het ook is, nu zit ik nog maar 2/3 x per week op habbo.
maar nu ben ik hyves verslaafd, maar ik spreek met me zelf af dat ik eerst me huiswerk enzoo afmaak en dan pas computer
suc6,
xxxjesss
Jaa !
Dat ga ik proberen :oo !
Gewoon met jezelf & je ouders afspreken dat je er bijvoorbeeld alleen in het weekend op mag, of als je al je huiswerk af hebt & hebt geleerd. Als je je er een keer niet aan houd doe je bijvoorbeeld 1 euro in een potje (die je ouders dan moeten verstoppen) en al dat geld dat je dan aan het einde hebt krijg je pas terug als je helemaal van je habbo verslaving af bent! Dat lijkt me op zich best een goed idee!
Haha, huiswerk heb ik amper, dat maak ik altijd op school, of gewoon niet, omdat ze er toch nix van zeggen…
jajajaj ! Slim :‘D
Ga ik echt proberen
bedankt :’) !
het spel is idd heel erg achteruitgegaan ¬¬
Graag gedaan :’).
mijn broertje zit ook echt de hele dag achter habbo, en ik zeg ook steeds dat hij moet stoppen maar hij doet het ook niet, en mijn ouders die vinden het ook echt niet leuk dat hij er zo veel op zit, maar daar kunnen ze niet zo heel veel aan doen behalve om de computer uit te drukken als hij er te lang op zit.