Habbo spelen.

Zijn hier meiden die nog habbo spelen?
Ik weet dat het een stom spel is, maar toch speel ik het nog af en toe haha.
Het is een kleine verslaving aan het worden.
Dus ik vroeg me af, zijn er nog meiden die hier habbo spelen?

Ik ga weer eens inloggen.

-

Nee.

nee, maar nu je er over begint ga ik me maar weer eens aanmelden haha.

Ohgod, ik weet nog toen ik ‘verslaaft’ was.

Ik ben er ooit ook verslaafd aan geweest, heb alleen nu nog van die dure meubies. Ik wil die verkopen voor echt geld ;p

haha weet je dat ik bang was dit topic te starten, voor al die reacties die je tegenwoordig leest bij sommige topics. Weetje wat pas leuk is, een habbo radio luisteren. Op een habbo radio ben ik DJ en het is ongeveer hetzelfde als radio 538 alleen dan meer betrekking tot de luisteraars, door bijvoorbeeld meubels eruit te gooien bij de 90 luisteraars. Dan doe je een spel met ze. Dus tijdens dat de luisteraars de radio beluisteren, spelen ze habbo. :slightly_smiling_face:

Ik heb het vroeger gespeeld, en ben verslaafd geweest ja. Soms denk ik er nog wel eens aan om in te loggen, maar een x heb ik al mijn meubels weggegeven aan het zusje van een vriendin, dus is er voor mij ook geen lol meer aan om te doen want dan denk ik ‘oh, ik heb toch geen meubels meer, dan heb ik er ook niks meer aan’
:slightly_smiling_face:

Ik ga even inloggen, eens kijken hoeveel dingen ik nog heb. haha

Het is helemaal niet zo leuk om meubels te hebben hoor, waarom zou je je eigen meubels hebben als je ook gewoon naar een andere kamer toe kan, en daar van de meubels “genieten”

nou voor mij gaf het vroeger toch wel wat waarde haha. maarja, als jij het leuk vindt, houd ik je niet tegen!

haha, ja ik ben er ook verslaaft aan geeweest x]
maar meer aan retro hotels, maar dat was alleen in de zomer vakantie - verveling -

weet iemand mischien leuke hotels?
ik wil ff inloggen hahah

Haha. :stuck_out_tongue:

Ik heb het vroeger gespeeld.
Had ik voor 40 (!) euro aan credits gekocht.
Ik had het geld gekregen van mijn ouders, belachelijk al zeg ik het zelf.
Aangezien ik me heel lang geleden had aangemeld, moest je toen minimaal 13 jaar zijn. Dus heb ik een willekeurige geboortedatum ingevuld.

Toen kwam een habbo vriendin en die gaf me een link. Je zou 50 credits krijgen. Je moest wat invullen en voila!
Ik gedaan, is toen alles gestolen. Toen kon je je wachtwoord veranderen, had je je geboortedatum voor nodig. Ik had maar iets ingevuld toen, dus ik wist dat niet meer. Dus had ik binnen drie dagen niets meer over. Geen credits en meubels meer.

En dáarom speel ik geen habbo meer.

Nee, teveel geld aan uitgegeven

ik heb daar vroeger ook echt veel geld aan uitgegeven haha.

@lovelishy, mijn buurjongen wil wel xD

Ik verkocht altijd stuff daarop, kon er vakantie’tjes/weekendjesweg van halen. Als ik geld nodig heb doe ik nog wel is xD
en me ncihtje van 5 wil

Ik had een vriendin die voor 200 euro aan cr had gekocht. Ze heeft ook een paar staven toen aan mij gegeven ;p

6 jaar geleden…><