Habbo meubies van m'n zusje.

Hoi!

Beetje een rare vraag en ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar mijn zusje heeft had altijd heel veel habbo ‘meubies’ als hoe ze dat noemen maar ze is laatst bestolen. Nu speelt ze ook op een andere habbo, maar ze is er nog wel heel verdrietig om omdat het zoveel waarde had of weet ik veel. Haha.
In ieder geval, ik vind het zelf echt niet verstandig om geld in te ruilen voor nepgeld, maar ik vind het nog vervelender om haar zo te zien.
Dus als jullie misschien nog een oude habbo hebben met wat spulletjes er op die zij wel mag hebben zou dat erg gewaardeerd zijn!

Liefs.

Déjà vu… laatst was er ook al zo’n topic.
Maar goed, ik heb nooit aan habbo gedaan dus kan je niet helpen.

Poeehh… heb het wel gespeeld toen ik 10 was ofzo…

Ja idd! Dat kan ik me ook nog herinneren!

Vervelend voor je zusje maar ik denk niet dat er veel meisjes zijn die Habbo spelen op GS.

Hmm ik heb een oud account met een paar meubies, even kijken hoor

Dafuq? Je kan niet meer inloggen met je gebruikersnaam maar je moet met email?

Habbo was vroeger veel leuker :’].

Maar goed check dit filmpje en men weet waarom er bijna geen habbo meer wordt gespeeld http://www.youtube.com/watch?v=jVIvBYk333o

Mijn zusje had een keer der kamer verwijderd met allemaal spullen er in, ik heb wel een account maar ik zie dat oude accounts verwijderd zijn?

Ah lief dat je dit voor je zusje doet, ik kan je helaas niet helpen.

Maar wel veel meiden hebben het gespeeld.

Volgens mij speelde iedereen vroeger habbo,
Helaas kan ik niet meer inloggen, maar ik had toch volgensmij niks meer staan.

Nee je kan nog gewoon op je oude account. Alleen dan is je gebruikersnaam je e-mail met wat je geregistreerd stond en verder je oude wachtwoord.

Vet leuk om te zien dat mn kamers er nog allemaal zijn. Ik heb het ook vet vaak gespeeld en was ook ingeschreven op zown zweinstein waarbij ik in griffoendor zat en dat je dan lessen ging volgen enz…
Maar mijn spullen bewaar ik voor mn jongere broertje.

Dit speelde ik toen ik 10 was, zo leuk!
Helaas heb ik mijn account al verwijderd.

haha zalig filmpje

Lief, bedankt in ieder geval.

Ik denk dat je beter geen meubies kan geven want straks raakt ze nog verslaafd.

-

Oh god, dit spel heb ik zó lang gespeeld. En bovendien ben ik ook nog behoorlijk rik. Ik kan haar wel wat meubels geven als ze jou plechtig beloofd er goed op te letten! Stuur me maar een berichtje!