Habbo hotel

Mijn kleine broertje speelt habbo hotel, en dus vroeg ik me af of hier nog meiden zijn die van die spulletjes over hebben waar ze niks mee doen. Daar zou mijn broertje heel erg blij mee zijn,want hij mag zelf niet kopen van mijn ouders.
Alvast bedankt!
x

Ö dat speelde ik vroeger altijd, was best wel rijk enzo en toen werd ik gehackt ofzo. Dus nutteloos en dus een UP.

nope heb ooit 3 jaar geleden geld aan uitgegeven , werd dezelfde dag nog gejat . Echt een kut spel …

Heb je niks aan maar toch een up 4 you

Toch bedankt voor het reageren!
x

Nog nooit gespeeld.

Upje

Upje

ik heb misschien nog wel wat op een oude habbo van een vriendin en mij,
wat is zijn habbo?

dat was in groep 7 helemaal hip, haha

hahaha ja in groep 7 was ik echt een fulltime habbo-er
haha best een kutspel
maargoed

Bedankt voor de reacties!
x

ik ben 3 keer heel lang verslaafd geweest aan habbo
& ik heb er heel veel geld aan uit gegeven!
maar ik werd telkens gehackt.
kut spel xD
maar, dankzij habbo, ken ik nu wel meer mense :open_mouth:

zie dit maar als een upje

Haha ik ben er ook verslaaft aan geweestxD
Ik heb er geen enkele cent aan uit gegeven maar toch een beetje rijk geworden :stuck_out_tongue:
Dit is eigenlijk een lichte vorm van scammen. maar dan hoef je er geen cent aan uit te geven:
Maak meerdere accounts aan (niet 2 of 3 maar echt zo’n stuk of 10 of meer) en gebruik (als het mogelijk is) voor elk account een ander e-mail adres.
Om de zoveel tijd krijg je 5 credits,dus als je het op al je 10 poppetjes krijgt, heb je meteen 50 credits.

Ik hoop dat ik nu niet wordt opgepakt :stuck_out_tongue:

xx

Haha in groep 7 zat ik echt 24/7 op habbohotel.
Ik was best wel ‘rijk’ had ook veel van die zeldzame shit, maar mijn zusje speelt het nog dus die heeft het nu allemaal :]

Ik heb vet veel gedoneerd voor je, is die kamer ineens weg? O_O

hahaha, zo kwam ik ook aan veel geld. xD

maaar, ik heb ook heel lang habbo gespeeld.
en ik heb volgens mij nog wel heel veel spullen, je broertje mag ze wel hebben?^^

Heee, heel erg bedankt ik heb het bij mijn broertje neergezet.
X

Oh oke dan is het goed, haha.