Habbo accounts uit het jaar 2013 aangeboden. Tegen Habbo meubels.

Hoi,

Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, want ik heb al op retronet,marktplaats en derp en nog veel meer forum’s geplaatst en is allemaal op verwijderd…

Maargoed, ik heb gezien, ook op site’s zoals deze dat sommige mensen weer oude habbo account’s willen om zich zegmaar ja, toch beetje stoer te voelen. Maar dat begrijp ik wel. Ik heb zelf ook gevraagd vroeger om oude habbo account’s en dankzij mijn vrienden en wat andere hulp kreeg ik ook die. Maar ik heb besloten om mijn eigen gemaakte accounts weg te doen omdat dit anders te veel zou worden. En het is altijd fijn om iemand weer blij te maken :slightly_smiling_face: Maargoed, ik hoef dus geen echt geld of iets te hebben, alleen habbo meubels of paar cr’s zou fijn zijn. Ik heb at the moment 7 account’s uit begin 2013. (Sorry, van daarvoor geef ik niet weg) Maar een aantal hebben wel wat badges zoals 9 jarig bestaan van habbo en hitkrant huisdier badges en quest badges etc, etc, etc… Maargoed, stuur me een berichtje als je intresse hebt.

Sorry als deze bericht niet in deze topic past, ik weet niet of dit mag dus verwijder maar als het niet mag maar het was te proberen…

Alvast bedankt
MVG, ‘‘Habbofreak’’

Hah.

Dit is inderdaad niet toegestaan.