Haatcomments

Hoi allemaal,
Ik wordt de laatste tijd een beetje lastiggevallen door een meisje wat ik niet ken. (Ze zit wel op dezelfde school als mij). Ze stuurt via Instagram Privee Haat berichtjes en plaatst ook onder foto’s van mijn vriendinnen waar ik op sta dingen als: “dat kind rechts is echt *****” Ik heb haar vriendelijk gevraagd (Via Instagram privee) waarom ze dit doet en zulke nare rea’s plaatst maar dan gaat ze me uitschelden. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet…
Ik ken haar tenslotte niet eens! En toch zoekt ze ruzie met mij. Ik snap dit niet echt…
Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen?

Groetjes mij

Haar in het ‘echt’ op school daarmee aanspreken samen met je vriendinnen ofz

Confronteer haar op school hoe het in elkaar zit.
Wees niet boos maar streng en vraag duidelijkheid.

Bewaar eventueel alles wat ze zegt zodat je nog bewijs hebt als het uitloopt!

Ik ken haar niet… Dus dit wordt een beetje lastig… Ik weet alleen dat ze opdezelfde school zit maar verder niets van haar.

Ik ken haar niet… Weet alleen dat ze op dezelfde school zit… Maar weet dus ook niet hoe ze eruit ziet… Dit wordt dus een beetje lastig.

Kan je niet uitzoeken wie ze is?

Via school inlichten misschien? Weet niet of de school iets kan doen maar het helpt als je anderen hierover inlicht

Het enige wat ik weet is haar naam (dus ook geen achternaam). Hoe zou ik school/anderen kunnen inlichten dan precies?

Vertel je mentor erover, vertel je vriendinnen erover dat iemand haatcomments geeft.

Ja dat ga ik doen! Bedankt!

Ben naar de mentor gegaan. Zij gaat achterhalen wie het is en dan wordt het opgelost. Heel erg bedankt voor de hulp allemaal :upside_down_face: