haat!

hello,

ik werk pas bij een ijsboer.
toen ik daar de eerste keer kwam werkte er ook een leuke jongen met bij me.
we hebben die dag echt gelachen en hij sjanste met me.
nu gingen we praten op msn en camme enzo, en nu ben ik echt verliefd geworden op hem.
maar nu was die schijnbaar bij zijn vrienden en ging die stoer doen en die vrienden werken ook bij mij, en nu zeggen jaa hij heeft vriendin en hij is een player blabla, terwijl we zaterdag een date hadden en hoe hij tegen mij deed hij zij jaa ik ben ook verliefd op jou enzo, ik ben heel verdrietig en weet niet wat ik nu moet doen :’( ben bang dat hij echt zo is maar ik vindt hem zo leuk :’( ik ga straks met hem praten en moet zondag weer werken
xx

Jongens gedragen zich meestel macho bij zijn vrienden, puur omdat hij niet als een verliefde pussy wil overkomen bij hen. Ik zou wel even aan vragen of hij het meende, zoniet dan zou ik me er verder niks van aantrekken en dat in het vervolg ook niet doen. (:
Een jongen camt & datet niet zo gauw met een meisje dat hij niet ziet zitten…

@DoYouRemeber
heeft helemaaal gelijk valt niks aan toe te voegen
Ze doen inderdaad altijd stoer met hun vrienden dat is algemeen bekend en hij date en camt niet zomaar idd

Good Luck:)

^ Nou als een jongen niet normaal kan doen bij zijn vrienden ga ik me toch afvragen of er wel iets mee te beginnen valt. Ik bedoel, zoiets zeg je toch niet voor de grap als je een meisje op het oog hebt?

Ik zou vragen hoe het zit, en of het waar is.

ik heb het hem gevraagd en hij zegt dat het niet waar is en die andere vriend zij ook al dat het niet waar is en ik zij gaat zaterdag nog zij die jaa tuurlijk <3

booohhhh het is nu goed alleen nu moet die zaterdag naar ze opa ineens en gaat het niet door !

Hmm jammer, maar proberen om een andere datum te prikken!

ja ik zie hem zondag weer maar mijn vertrouwe is nu beetje bij hem weg :s

Ja logisch, daarom mijn vorige reactie. Kijken of een volgende date wel doorgaat. Het is goed dat je nu op je hoede bent.

Heeft hij nou een vriendin of niet?

nee , en ja blijf ik ooit, bahbah ik heb wel altijd pech hoor in de liefde ik dacht oo leuke jongen gevonden en dan dit weer pff

Alstjeblieft, meer leestekens.
jeetje.