Haat

Hi

Ik heb een vervelend probleempje :flushed:.
Een van mijn ‘vriendinnen’ haat me namelijk.
Nouja een van de redenen was omdat ik met een jongen had en een tijd later werd zij er ook op…
Dus probeerde ze er alles aan te doen om het uit te maken…
En omdat het niet uitging werd ze boos op me… (Is nogal raar…)

Een tijd geleden werd ik ook boos op een van haar vriendinnen en zei toen iets beledigend…
Natuurlijk heb ik dan ook haar mijn excuses aangeboden en ze accepteerde die.

Maar nu haat die ene ‘vriendin’ me echt super hard en steekt ze iedereen tegen me op.
Telkens als ik in haar buurt komt ontwijkt ze mijn blik en negeert ze me volkomen…
Ze roddelt over me etc…

Iemand tips?
Want goed maken heb ik al geprobeerd maar dat heeft niet echt effect…

En ik wil het echt terug goed :frowning_face:

Kusjes :*

Misschien moet je eens goed gaan praten met die vriendin van je

Vergeet haar. Misschien komt het vanzelf wel weer goed.

Dit. En als ze het dan nog niet goed wil maken moet je haar inderdaad lekker vergeten. Als ze niet wil moet je er ook geen moeite in steken.

Je wilt toch geen vriendin die er alles aan doet om je relatie kapot te maken puur uit haar eigen belang…?

accepteer het.

Wat een trut zeg, met haar zou ik echt geen vriendinnen willen zijn.

Ik zou de techniek ‘kill her with love’ proberen.

ik zeg niet dat je opeens supergoede bff moet worden maar laat gewoon merken dat jij nog altijd supergelukkig zal zijn als ze zo haat,

laat haar weten dat haten tijdverspilling is, tuurlijk niet iedereen zal je leuk vinden maar als ze zo doet, verspilt ze haar tijd.

Zij probeert jou nu het leven zuur te maken en ze ziet ook dat jij het je erg aantrekt.
Negeer haar en concentreer je op andere mensen en dingen, uiteindelijk zal het ergste weg ebben en áls je het dan nog goed wil maken, gaat het dan misschien makkelijker.

Ik zou totaal geen aandacht meer aan haar schenken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Jij zou juist boos moeten zijn op haar omdat ze je relatie wou verpesten.
Voor de rest zou ik gewoon eens met haar praten, en haar duidelijk maken dat ze niet alles kan krijgen wat ze hebben wil.

Jij had al eerder met hem toch?
Dan moet zij zich er niet mee bemoeien en het al helemaal niet zo ver laten gaan!
Ik zou haar compleet negeren en haar vergeten want dit noem ik niet echt vriendschap, ze zou het eerder leuk voor je moeten vinden!