Haat of Liefde.. of gewoon geen van beide ? Ingewikkeld

Hallo! dus ik zit een beetje met een dilemma en hoop de mening van meerdere te krijgen om DE knoop wellicht door te hakken.

Ongeveer zo’n 8 jaar geleden toen ik net uit mijn allereerste ECHTE relatie kwam, leerde ik een jongen kennen. We raakte aan de praat, spraken af en na denk ik (moet ff hard terug denken) de 4e date gebeurde er meer. Beide erg jong en dat er een klik was dat was wel duidelijk! alleen was hij zo een wilde gozer die zich nog niet echt wilde binden aan een meisje. Best, ik vond het ook wel leuk zo maar intussen hadden we nog wel regelmatig seks met elkaar. Niks mis mee zou je zeggen… en dat was het ook niet. Het enige vervelende werd alleen dat ik dus steeds meer en steeds meer gevoel voor hem kreeg. Omdat ik mijn gevoel niet meer onder controle kon houden besloot ik alles maar af te kappen.

Ik heb hem toen een hele lange tijd niet gesproken. Later kregen we wel weer contact maar waren de rollen omgekeerd. Hij wilde wel maar ik wilde niet. Wederom contact verbroken. Hij kreeg een vriendin en na een paar jaar was het daarmee over en vervolgens begon ik aan een nieuwe relatie met een ander.
Na anderhalf jaar relatie kapot… Ik moet eerlijk zeggen dat ik er heartbroken van was.

Gek genoeg had ik al die tijd wel contact met die ene gozer dus gehouden maar voor mijn kant was het meer oppervlakkig omdat ik natuurlijk met iemand anders was. Na mijn relatie, nodigde hij me uit om een avondje te chillen. Er is voor de rest ook niks gebeurd. Hij was heel lief voor me en het contact bloeide weer op. Ik kan me nog herinneren dat nadat van zijn huis was vertrokken hij zijn status naam op de app had veranderd in “Could she be the one”. Echter had ik er niks mee gedaan omdat mijn hoofd er niet naar stond. Ik denk dat hij blijkbaar weer gevoel voor mij had en ik dus niet… en je raad het al na een tijdje weer met elkaar te zijn omgegaan… ging het dus echt leuk tussen ons maaaaar mijn gevoel nam weer controle over en de rollen waren weer omgedraaid. Ik duwde hem namelijk weg elke keer vanwege mijn verdriet waardoor ik niet kon zien dat hij er voor mij wilde zijn.

Van de een op andere dag kregen we opeens ruzie en hadden we elkaar een jaar niet gesproken. Afgelopen december 2013 besloot ik hem een berichtje te sturen om hem ook een fijne kerst te wensen ondanks dat we niet spraken. Dat berichtje kwam goed binnen want sindsdien hebben we weer contact.

Mijn dilemma is alleen dat ik niet zo goed weet wat ik er mee moet doen.
Ik ben best een pittige meid en laat niet zomaar over me heen lopen maar ik kan de liefste persoon op aarde zijn als je me goed voor me bent. Alleen hij heeft al 8 jaar lang een gewoonte om mij altijd te plagen en te pesten waardoor ik altijd hap. Blijkbaar vind hij dat leuk maar ik vraag me af waar dit naartoe kan leiden.

Ik zeg eerlijk ik ben echt wel altijd gek op hem geweest en hij is voor mij altijd die ENE persoon geweest die je nooit kan vergeten of waar je altijd weer bij terecht komt.
We hebben nooit een echte serieuze relatie met elkaar gehad maar we zijn nu beide op een leeftijd waarvan ik denk dat het misschien wel een kans van slagen heeft.
Hij is super leuk, gezellig lief grappig sexy vriendelijk… hij maakt me echt aan het lachen alleen op een of andere manier durf ik geen stap te ondernemen. Ik zou niet eens weten HOE!

De manier waarop hij met mij omgaat/ging … het pesten en plagen… de vraag could she be the one…
Is dat een teken dat hij mij wel ziet zitten ?
Ik ben soms bang dat hij mij aanziet voor een brutale chick met een grote mond die hem soms afschrikt…
terwijl ik dat helemaal niet ben.

Ik heb hem nu langer dan een week niet gesproken terwijl we eigenlijk wel een beetje om de dag of soms elke dag contact hebben.
Kan het zo zijn dat hij voelt dat ik weer te dichtbij komt en dan ie afstand neemt ?

HOE merk je aan iemand dat hij toch ergens wel gek op je is… ??
Ik weet dat hij wel eens de opmerking heeft gemaakt van nomatter what op een of andere manier heb ik echt een zwak van je en blijf jij gewoon mijn scorpiootje

Kan je van "hetgeen dat wij waren naar een relatie gaan ? Vragen durf ik het hem niet, ik wil niet te gretig overkomen. Maar ik heb een heel sterk gevoel dat hij DE perfect voor mij kan zijn…
Elke keer weer staan we voor elkaars neus… is dit haar of liefde of geen van beide ?

Ik weet niet wat ik hiermee aan moet… Al die keren dat ik hem heb laten gaan… He came back time after time…
Wat moet ik doen… wat is dit … ?

Heb het wat vluchtig door gelezen, maar plagen is kusjes vragen. Tenzij het echt pesten is, maar dat is het volgens mij niet :wink:

Hij kwam inderdaad altijd terug, en hij heeft het ook altijd gewild. Volgens mij ben jij de reden dat jullie nog niks hebben en ik denk dat als je er voor gaat dat het helemaal goed komt met jullie!

Gewoon weer afspreken, daten?

klinkt als ware liefde! ik zou er voor gaan. niet geschoten is altijd mis, toch?
vraag hem of hij zin heeft om eens wat leuks te gaan doen! een drankje ergens drinken of gezellig er op uit naar de bios, dierentuin, ik roep maar wat…
veel succes!

waag je kans zou ik zeggen :stuck_out_tongue: zo te horen zijn jullie allebei zot van elkaar :slightly_smiling_face:

Dit.
& wat een ontzettend schattig en lief verhaal!

Wat leuk en lief dat jullie allemaal zo positief reageren…

Pff ik ben helaas echt een denker en omdat ik al een paar keer een paar harde klappen heb gehad in de liefde (niet letterlijk natuurlijk) ben ik heel voorzichtig en vooral met hem… Hij is echt iemand die mij kan raken… meer dan anderen…

Ik wilde hem vandaag vragen om iets te gaan drinken maar toen deed ie weer ff stoer dat ik dacht laat maar… want hij gaat me toch dissen…
Ik zei dat ook tegen m van ik ging je wat vragen maar je doet weer niet leuk dus laat maar… en toen zei ie dus … pff je weet hoe ik ben toch “BRO”… meisjes plagen…

En tja meisjes plagen zoentjes vragen ja maarre hij geeft gemengde signalen… als iemand BRO zegt dan is dat in de vorm van “maatje”… ben ik nu zijn maatje of wat ? Hij weet overigens wel dat ik het HAAT als hij BRO zegt ofzo… misschien doet ie het express ?? BLEGGGG liefde is moeilijker dan je denkt… of misschien maak ik het zelf gewoon moeilijker !!!