-
iemand ?
Nee sorry ben geen psychiater
Zoals Spookkatje zei : Ik ben geen psychiater
Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb het zelf ook een beetje, maar ik kan er inderdaad ook geen hoogte van krijgen.
Waarom verwacht je dat wij met minimale info je kunnen helpen en je niet eens onze vragen beantwoord.
Ik snap wat je bedoeld, had ik ook een keer, kan je alleen niet verder helpen
sluit me aan bij haar reactie.
als je zelf al geen vragen beantwoord ga ik je ook niet helpen.
en zoals spookkatje al zegt we zijn geen psychiater.
Geen vragen beantwoord? In het topic zelf staat al waarom ik hem haat: OM HOE HIJ DOET
Misschien kan je ook even zeggen WAT hij doet?
Als je iemand haat, vind je hem gewoon niet leuk. Als je hem leuk vind, haat je hem gewoon niet. Je kan hem wel leuk vinden, maar dat ie soms stom doet. Haten is echt een groot woord.
Je kan niet ineens 1,2,3 iemand haten dus als je ons verteld waarom je hem haat en wat hij doet kunnen we je misschien helpen.
meis als je zegt wat hij doet kunnen we je helpen
wij weten toch niet hoe hij doet lol
serieus -.-’
Oke ik zal het uitgebreider uitleggen. Ik ken hem al een aantal jaar en hij is mijn ex, ik denk dat ik weer verliefd op hem ben geworden maar ik weet niet zeker of hij dat ook weer op mij is. Hij kent mij natuurlijk door en door en weet precies hoe hij me kan triggeren. Hij irriteerd zich aan mijn gedrag soms en ik aan dat van hem. Als ik met hem wil praten op app bijvoorbeeld negeert hij me soms gewoon en geeft totaal geen antwoord (hij weet dt k dt irritant vind) hij maakt soms domme opmerkingen en is respectloos en dan doet hij weer lief en aardig. Het wisseld nogal bij hem. Soms heb ik haat gevoelens bij hem, maar ook liefdesgevoelend en kan eigelijk niet zonder hem. Heb hem een aantal dagen geleden weer gezien en hij had ‘toevallig’ het shirt aan van ik mooi vond en zn haren gedaan hoe ik het mooi vond. Hij doet ook wel zijn best om indruk te maken op me, hij deed ook erg lief tegen me. Ik weet niet waar ik aan toe ben en aan hem kan ik het ook niet vragen want hij geeft alleen maar vage antwoorden…
Omdat we nogal vaak ruzie hadden, en ik heel erg jaloers en controlerend was. Maar heb mijn excuses aangeboden en daarna hebben we elkaar weer gezien. Nadat we elkaar weer hadden gezien dee hij heel erg lief tegen me op app, en een dag later werd die opeens weer boos op me het wisseld nogal vaak… ik heb het idee dat hij zelf ook niet goed weet wat hij wil
Dan gaat dit 'm dus niet worden.
aka dit gaat misschien niks worden tussen jullie, plus het is niet voor niks je ex, maar dat betekent natuurlijk niet dat je niet meer met hem een relatie kunt beginnen. :")