haat kerstmis

Het eten is lekker, maar ik vind al die verplichte familie dingen ook vreselijk. Vooral omdat ik ze weinig zie en dus niet echt een goede band met ze heb.

Dit. En m’n hele familie ligt uit elkaar dus ehm…welgeteld vier ik al deze shit met 4 andere mensen buitenom mijn gezin :’).
Ik kan niet wachten tot kerst voorbij is.

Ik vind er ook geen zak aan, maar er maanden tegen opzien vind ik een beetje belachelijk. Zo verschrikkelijk is 't nu ook weer niet.

Uhu.

Al ben ik dit jaar voor het eerst wel compleet in de Kerstmoooooood :DD
Ik voel me net zo’n Belieber oid, maar goed. Dit jaar heeft Piv er wel zin in, stiekem ^^

Is ook voor het eerst hoor. Vorig jaar keek ik er net zo tegen aan als GjengroddeStier .

Ben sinds een paar weken opnieuw vrijgezel en nu zit ik dus vanavond alleen thuis. Ik ga waarschijnlijk vroeg slapen…

naah ik heb t ook niet zo op kerst is altijd te veel gedoe. doe mij maar carnaval

Ik vind het ook niet veel aan. Heb wel veel tantes,ooms enzo. Maar het is zo’n verplicht gedoe, ik heb gewoon niet veel met familie.

ik haat kerst ook…
dus ik snap heeel goed wat je doormaakt

maar een tip voor jou: een goede borrel maakt het al een stuk aangenamer!

Tja, ik vind het eigenlijk wel heel erg gezellig, iedereen is bij elkaar en we lachen enzo. En cadeautjes natuurlijk! Dus nee, ik herken me er niet in.

Ik heb er ook een hekel aan. Vind alles er om heen wel super. Maar dat gedoe met familie hoeft van mij niet. Ga er alleen m’n moeder maar meer door missen en al helemaal als mijn tante/oma etc. nog ff over mijn moeder gaan beginnen als we met een hele groep zitten.

Ik ook wel 'n beetje hoor…
Ik vier 't nu al 2 jaar met m’n vriend, waar het nu over mee is. En dus wordt het echt 'n kutkerst, want 1. ik heb niet zoveel familie en 2. er is alleen maar ruzie…

HAHAHAHAHA :stuck_out_tongue:

Hmmm, ik ben ook niet zo dol op kerst, al die opgefokte gezelligheid, iedereen wordt sneller geïrriteerd door elkaar, en tweede kerstdag vind ik idd ook verschrikkelijk. Alleen 't eten maakt het hopelijk nog 'n beetje dragelijk, whaha.

ja precies… ik denk het ook

Je hoeft toch niet per se iets te doen met kerst? Ik vind het niet anders dan andere dagen, behalve dat mensen nu moeite doen en het gezellig met elkaar maken, dus ik vind het wel prima :grinning:

Ik ben ook sinds 3 weken vrijgezel, maar ik vind het heerlijk. (Goed, dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde). Ik ga morgen bij familie eten en daarna de stad in met vriendinnen, geen reden om kerst te laten verpesten door zoiets.

Ik vind heel december kut, nieuwjaarsdag ook.

Ja nogal, ik voel me nu vet alleen en zielig omdat iedereen het gezellig met familie viert en ik alleen mn mams heb :")

Huh ?
Volgens mij Haat je kerstmis niet maar het feit dat je weinig mensen hebt om het mee te vieren . =)

Ik heb het ook niet zo met kerst dit jaar. Maarja ik sla me er wel doorheen :’).