Haat iedereen ofzo

haii

k heb dus de laatste tijd dat k echt geen zin heb om met iemand om te gaan niet eens met mn bestie of vriendje. Mensen zijn zo irri en ze snappen gwn nooit wnr t kut is en wnr ze moeten stoppen. k bedoel ik ben ook nie de chillste altijd, maar k heb gwn echt ram lang al dat ik gwn na school gelijk naar huis ga terwijl k met iemand heb afgesproken ofzo. k voel me gwn nie chill en heb geen zin om met iemand te praten want ja dat zijn ook mensen.

Heyy,
heb je dit al lang of is dit sinds een bepaalde gebeurtenis?

Hii!
Echt super naar dit en ik weet hoe je je voelt. Ik kan dit zelfs al hebben met vriendinnen die me de hele dag appen om alles en niks.
Ik denk dat het het beste is dat je aangeeft dat je nu even een periode hebt waar je je graag even terug zou trekken en alleen wil zijn. Daar is namelijk helemaal niks mee. Sterker nog, het is belangrijk om soms juist eens voor jezelf te kiezen. Daarbij zou je kunnen vertellen dat je je nu even niet zo lekker in je vel voelt, maar dat zou je ook weg kunnen laten. Waarom jij voor jezelf kiest, gaat niemand wat aan. Sterkte en hopelijk gaat het snel beter!

1 like

al n maand of miss zelfs langer