Haat aan zijn vrienden

Hello mensen,
Ik heb sinds kort een vriend, ik zit alleen met een probleem. Hij heeft dus vrienden die ik echt niet mag, maar hij vraagt wel elke keer of ik mee ga en hun komen nogal vaak langs als ik met mijn vriend ben. Als ze binnenkomen val ik gelijk stil. Hun mogen mij volgens mij ook niet helemaal want ze doen zwaar irritant. Tipsss? What to do?

Hoezo zijn ze irritant dan?

Gewoon jezelf zijn en probeer anders eens met ze te praten? Je zegt dat je sinds kort een vriend hebt misschien moet je ze gewoon beter leren kennen.

Waarom mag je ze niet? Kun je niet voor je vriend ook gewoon tegen ze doen? Want ‘volgens mij mogen ze mij niet’ vind ik een rare reden om zijn vrienden te haten.

probeer ze te begrijpen? Het kan zijn dat jij heel anders bent qua persoonlijkheid, maar misschien lukt het je ze van de andere kant te zien (de kant die je vriend ook leuk aan ze vind :stuck_out_tongue:). Zal vast wel helpen.

Ik heb het zelfde probleem, alleen dan met mijn vriendin haar vriend+ zijn vrienden!
alleen dat komt omdat die gasten haar leven verpesten.
Ik weer hoe je je dan voelt…
Ik ben er nu wel een beetje vanaf, de vorige ket dat ze zo irritant deden heb ik gewon keihard in hun gezicht gezegd dat ze me kapot zwaar irriteren.
dat hielp dus wel:)
als je dichtklapt moet je gewoon ff niet n nadenken en gewoon zeggen wat je vindt:D

Xx

Ik denk dat jullie gewoon aan elkaar moeten wennen hoor. Ik moest ook wennen aan sommige vrienden van mijn vriend.

ik heb een hekel aan de beste vriend van mn vriend.
Ik laat 'm gewoon, als we elkaar zien zeggen we wel een goeiedag maar verder spreken we eigenlijk niet. Zn andere vrienden vind ik wel leuk

probeer je toch eens op te stellen, misschien zijn ze niet zo erg als jij denkt.

Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend. Die jongens hoeven niet te weten dat je hun niet aardig vind dat laat ik wel merken, maar jij vindt dat misschien niet prettig, als je vriend het weet kan hij gewoon tegen ze zeggen dat jullie alleen willen zijn.
Mijn vriend heeft ook nogal aparte keuzes qua vrienden hoor, maar hij wist voor we iets kregen al dat ik een hekel heb aan hun, dus dat was geen verrassing voor hem :'D