haast geen goede en leuke kleding meer, hier tips!

hooi

vooraf wil ik even zeggen dat ik na reactie’s dit topic zal laten verwijderen. zodat het topic netjes blijft.
maar toch heb ik wat hulp nodig. ik heb haast geen goede kleding meer in mijn kleding kast. (dit x echt) ik heb nog maar 1 goede broek. en wat jasjes. ti’s allemaal niet echt wat. en omdat het nieuwe schooljaar begint wil ik graag leuk voor de dag komen. ik heb al in Utrecht gekeken maar kon niks leuks vinden. ook online springt het er niet echt uit omdat ik niet weet wat nou echt leuk is. weten julllie leuke combinatie’s met bijvoorbeeld foto’s of stuur links van leuke kleding op bijv. h&m enz

alvast bedankt x

Ik denk dat je wat beter moet kijke, ze hebben genoeg leuke kleding. Je kan hier wel advies vragen welke kleding leuk is, maar je moet wel jezelf blijven en een eigen stijl houden he. Zoek anders eens op lookbook naar wat leuke outfits.

Koop kleding over van de andere gs’ers/via marktplaats. Genoeg leuke dingen en goedkoop, dus mooi om een goede collectie aan te leggen. Broeken zijn natuurlijk wat lastiger, alleen daar heb ik geen tips voor aangezien ik zelf ook in een broekencrisis zit.

Wat is je stijl dan? Ik denk dat je met een paar goeie spijkerbroeken en basic T-shirts je al een eind komt.

Skater jurkjes of skater skirts?

Ik vind zelf dit soort simpele jurkjes altijd erg leuk! In de zomer en lente kun je ze gewoon zo dragen, en in de winter bijvoorbeeld met een panty en een vest/blazer/spijkerjack en leuke laarzen.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0693_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.45]&set=key[width],value[3965]&set=key[height],value[4636]&set=key[x],value[518]&set=key[y],value[468]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3GV 0219077 015 24 5401.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3FV 0171200 002 20 7375.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]

Bijvoorbeeld zoiets, en dan nog met een leuke sjaal en sieraden!

Je houd niet van basic dingen, maar andere dingen vind je ook niet leuk?

Meid, je heb je eigen stijl nodig, wij kunnen niet voor jou beslissen wat leuk is en wat niet, dat moet je zelf uitvinden.

Kun je niet op op internet kijken naar looks die je mooi vind en adhv die looks een beetje een idee krijgen van je stijl? Want ik merk dat omdat ik een bepaalde stijl mooi vind, ik bij het shoppen heel vaak dingen leuk vind en direct ideeën heb voor outfits, terwijl één mijn beste vriendinnen nog niet goed weet wat ze leuk vind en die koopt echt amper kleren bij het shoppen omdat ze niks goed genoeg vind.

Ik vind die outfits leuk hoor! Maar je moet echt kijken wat je zelf leuk vind, trek je niets aan van anderen, ook al is dat soms best moeilijk.
Een zwarte broek is altijd wel handig ja.

Ik vind de kleding van Supertrash en mason scotch meestal heel leuk, misschien kan je bij zulke merken inspiratie opdoen en dan bij bijv. Zara, only en H&M soortgelijke items kopen (want 50 euro voor een basic shirt is nogal overpriced vind ik). Ik vind het voor school zelf fijn om een simpele skinny te combineren met een leuk shirt (een mooie stof en/of leuke opdruk), een vest en sneakers. Of een basic top op te leuken met een sjaal met print oid. Zulke looks zien er altijd wel leuk uit, en misschien kan je daaruit verder experimenteren en kijken wat jouw stijl een beetje is?
Ik zou sws gaan voor wat basisitems:
-een blauwe en zwarte broek
-een paar basic shirts
-een blazer (als je daarvan houdt)
-een paar sjaals
-een net jurkje

Shoppen in de sale! Ik zou de komende dagen eens flink gaan winkelen. Zara, H&M, america today, manatwork, the sting etc etc hebben allemaal hoge kortingen (maar de uitverkoop stopt wel binnenkort, dus er is niet heel veel meer). Ik denk dat je er wel wat leuke spullen kan vinden, niet alleen super zomerse kleding maar ook basisdingen of shirts waar je makkelijk een vest over kan dragen. Verder hebben veromoda en only altijd wel fijne vesten.
Misschien is dit leuk?

http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/289/236B9A37-8392-4799-9A061E9DB9170B8F/p184bm0j5o1gi21tslrm210f15oc9c/medium-14004952-FNT.jpg

http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/291/32C71C69-9856-4E3F-84B6D92722DCAA58/p184lgk9qj1d0b14li1s04n7ncjk156/medium-14005708-FNT.jpg

http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/288/49722FB8-9001-45FD-B41CEF7EE402F7B7/p18499tjn7j8kooh16u5173h9b4co/large-14004512-FNT.jpg

http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/290/51D86167-15ED-4099-98A1145563ED63E9/p184jc5vbvt3d3n1b3719289ktus/medium-14000520-FNT.jpg

—Dat is allemaal nog steeds niet erg goedkoop(maar je kan overal wel soortgelijke items vinden, wel van iets mindere kwaliteit. ik meng zelf graag duurdere met goedkopere items ), en ik denk ik eerder een effen sjaal dragen bij een shirt dat al zo’n heftige opdruk heeft.

Bij mij is het mijn eigen geld en mijn regel is: niet naar de stad gaan. Ik heb issues :’)
Je zou online kunnen kijken wat ze hebben en dan een lijstje maken. Of bijvoorbeeld ik mag 20 euro uitgeven aan shirtjes, 5 aan een riem etc.

^ik koop het trouwens wel gewoon in de winkel. Vooral bij H&m is het fijn om te kijken wat ze een beetje hebben.

Met de sale kun je beter die 2e methode kunnen gebruiken, dat je zoveel uitgeeft aan dit of dat. Aangexien de items verschillen per winkel.

Wat ik ook altijd doe ik passen zonder naar de prijs te kijken. Als ik het aan heb zeg ik tegen mezelf een maximaal bedrag wat ik er eraan uit zou geven en dan kijk ik pas naar de prijs.

Oeh! Dat ga ik ook eens doen!

^maar dat kan je toch net zo goed doen voordat je het past :’) anders word je er verliefd op en dan blijkt het buiten je budget te liggen…

Je hebt net wel allerlei outfits gepost en je vraagt aan ons of dat leuk is. Je moet je niks aantrekken van ons, maar gewoon zelf bekijken of je iets leuk vindt of niet.
Ga bij de H&M of Zara kijken, daar zijn in de sale ook nog leuke dingen te verkrijgen. En de Primark is ook ideaal als je zelf kleedgeld hebt en voor relatief weinig geld leuke nieuwe items wilt kopen.

Dat is waar. Maar vaak zit het aan je lichaam heel anders, daarop baseer ik ook deels mijn prijs. Ik pas sowieso altijd heel veel haha.

Vaak vind je in de H&M best leuke juwelen zonder er al teveel voor te betalen. En anders zoek je maar eens op Ebay of via Mini in the Box. Daar hebben ze ook veel en goedkope juwelen

En misschien een keertje naar de Primark? Kun je veel kopen voor weinig!