Haarverlies

Hey allemaal ! ik maak me de laatste tijd erg veel zorgen om mijn haar… Overal waar ik kom kom ik haren tegen en ik kan echt blijven haren uit mijn haar trekken als ik kan. Mijn haar is ook heel wat dunner geworden. Ik kom net uit bad en ben wat geschrokken van de haren die ik verloren heb; heb er even een foto van gemaakt. Verliezen jullie ook zoveel haren als je je haar wast? of moet ik me écht zorgen maken?? Alvast bedankt!

Foto lijkt mss wel wat vies :
http://i52.tinypic.com/erxyzl.jpg

ohgosh! daar kun je een hele pruik van maken! :’)

Beschadig je misschien je haren erg?
Ik zou me ook zorgen maken! Misschien kun je op Google er iets over vinden…

Je mag je toch zorgen gaan maken, want ik verlies best veel haar als ik uit de douche kom , maar dit slaat toch wel alles…

Hmm mijn haar valt ook altijd veel uit. Maar niet zo extreem met douchen inderdaad. Vermoedelijk heb je gewoon een tekort aan vitamine, volgens mij B… Maar ik zou voor de zekerheid anders even de dokter bellen. Als je verder geen enge symptomen heb zal het wel onschuldig zijn :slightly_smiling_face:. Succes!

Ik verlies ook veel haar, en haar verliezen is ook normaal.
Maar als je je écht zorgen maakt kun je even naar de huisarts gaan, die kan je meer vertellen dan wij!

Wow… heb je dit dus altijd ? Ik heb zelf wel een beetje haar uitval maar niet zoals jij. Ik denk dat je het best naar een dokter kunt gaan.

Noooooit google met gezondheidsklachten. Dat is toch zoo verkeerd haha, ga je alleen maar meer stressen → meer uitval.

Oh wacht, ben je misschien heel gestrest laatste tijd?

Vroeger steilde ik mn haar veel maar nu niet meer ! ik probeer het zo gezond mogelijk te houden. Heb wel heel lang haar, maar ja het is wel veel eh … :s ik neem wel pilletjes tegen haaruitval (al een maand of 3) maar dat helpt dus echt niets !

Het kan ook zijn dat je weerstand een erge klap heeft gehad? Dat had ik ook toen ik ziekte van pfeiffer had en haarde echt ontzetten uit. Niet zo erg als jou denk ik al kwam ik wel heel erg in de buurt. Kon er ook zo een bosje uittrekken.

Maar goed even langs de dokter? Ik gebruikte een shampoo van schwarzkopf geloof ik een roze fles met groene accenten speciaal tegen de haaruitval. Kostte wel wat geloof ik 10 euro? Maar misschien kan je dat even proberen?

Wow raar… ö
Zoals al vaker gezegd, iedereen heeft wel eens wat haaruitval, maar dit is wel heel extreem …

Neen volgens mij heb ik geen stress. Ik vraag me echt af wat de oorzaak kan zijn …

Wooow! dat is wel erg veel, ik heb hier de laatste rijd ook wel last van, maar zoveel… nee dat niet. Heb je mischien je haar geverfd? te vaak gestylt? probeer eerst is je haar te verzorgen, maskertjes, conditioner, serums, niet te veel hitte. en anders naar de dokter?

heb je lang haar? want misschien lijkt het daardoor ook meer,

ga naar de etos of apotheek om daar effe na te vragen voor misschien een middeltje of tips

Zo’n pluk blijft er bij mij ook meestal over na het douchen + borstelen daarna.
Maar ik heb absoluut geen haaruitval, mijn haar is dik en vol en ik verlies er gewoon veel omdat ik gewoon veel haren heb. En door de dikte en de kleur lijkt het gewoon ook meer.

Ik zou me pas echt zorgen maken, als je kale plekken krijgt.

Dit. En laat je bloed eens afnemen, het kan zijn dat je ijzertekort hebt.

Jaa heb heel lang haar, maar ik merk wel dat mijn haar dunner is geworden tegenover vroeger. Maar omdat ik krullen heb zie je er gelukkig niet veel van en kale plekken heb ik nog niet gezien. Het is gewoon over heel mn haar dunner geworden

ik heb na het douchen ook soms zo’n pluk te pakken, maar dat komt ook doordat ik de creme spoeling zegmaar door mn haren heen kam met mn vingers,
en ik heb ook altijd overal losse haren hangen enzo.
vroeger had ik altijd heel dik haar maar dat is nu veel minder. maarja ze zeggen dat je haar om de 7 jaar veranderd he…
ik weet ook niet of ik me nou zorgen moet maken of dat het normaal is eigenlijk :confused: ik denk soms ook wel eens aahh dadelijk word ik nog kaal

Kan ook aan je shampoo liggen volgens mij! Ik had ook suuuuper haaruitval, en toen ben ik overgestapt naar een andere shampoo, en het is nu gehalveerd, ongeveer. Eet patroon veranderd? en misschien toch even je bloed laten prikken en naar de dokter gaan!