haarverfen mislukt , groene waas HELP

ik heb dus gisteravond mn haar geverft van blond naar bruin ,
maar er zit nu egt een enorme groene waas over heen,
En het is permanent o-o. iemand tips ofzo hoe ik dr af kan
komen/ minder kan laten worden… :thinking:

naar de kapper gaan en het opnieuw laten verven?

MIjn vriendin zegd dat je een lichte kleur moet nemen.

maar dan moet ik 25 dagen wachten O-o

Aaa dat is echt frustrerend lijkt me :’). Ik zou naar de kapper gaan en om hulp vragen.

oke, het klinkt misschien heel goor maar het met ketchup wassen schijnt te helpen. mijn zus had na het blonderen ook een groene waas en bij haar heeft het geholpen :p.

[i]dankje voor de tip ik ga het zo uitproberen :grinning:.

en ik sta nog open voor meer tips?[/i]

Ik heb zaterdag mijn haar van blond naar bruin laten verfen bij de kapper en hij heeft het bij mij 2x geverft omdat er altijd een heel grote kans is dat het de eerste keer groenig is. Dus misschien een idee om je haar nog een keer met exact de zelfde kleur te verfen?

ik heb dus gewoon egt geen geld meer voor nog 2 pakjes

Werkte dat met ketchup?

Re: groene gloed na het verven in de punten
Gepost door: francisderuiter ()
Datum: 04 november 2008 14:27

hoi,

Je kan er alleen een rode tint over heen gooien wil je dat kwijt zien te raken.
zelf ben ik blond en als ik dan op vakantie ga komt er door het chloor water ook wel eens een groene gloed in me haar dan doe ik er tomaten puree in helpt ook !!! maar met wassen krijg je die gloed er niet uit hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes francis

Heb even gegoogled :wink:

de ketchup werkt een inimini beetje

ketchupwassing

afwasmiddelwassing

geen idee
gewoon nog een keer verven lijkt me het handigst

nog een keer over heen verven

voor de 3de keer :’)

1. ik heb geen geld
  2. ik moet dan 25 dagen wachten

dat 25 dagen wachten is misschien een beetje overbodig aangezien mijn (professionele) kapper het ook gewoon 2x achter elkaar kleurde. Gewoon na het kleuren een voedend haarmasker erin doen en het zo blijven verzorgen.
En het geld probleem; msischien wat lenen van je ouders?

Ik weet ook alleen maar tomatenpuree en misschien anti roos shampoo, dit vervaagd haarverf een beetje. Ik had mijn haar een beetje donkerder geverfd en toen was het bij de wortels nogal rood, ik heb toen een paak keer met head&shoulders gewassen toen ging dat weg!

Nog een keer met ketchup wassen en daarna nog een keer?
als het dan nog niet helpt: geld bij iemand lenen, en er overheen verven.

niet nog een keer verven, dadelijk heb je niets meer op je kop staan!
ga snel goud shampoo halen, smeer in je haar, uurtje in laten trekken en drna uitspoelen, dan is het meestal weg!

het is ook wel heel dom om je haar van blond naar bruin te verven he!
dan moet je nog een keer verven maar dan een tint donkerder, maar niet meteen vandaag of morgen ofzo nog!
als het dan niet weg is moet je het nog eens verven (maar niet te kort achter elkaar!)

ik had het ook, en zo heb ik het opgelost.