Haarverf

Ik verf mijn haar altijd met kruidvat eigen merk haarverf, en ik gebruik middenbruin, dit is eerst heel mooi donker maar vervaagt later toch wel naar een kleur die ik te licht vind. Ik zat eraan te denken om donkerbruin erin te doen, maar waarschijnlijk word die op het begin bij mij pikzwart en dat hoeft voor mij ook weer niet… What to do? Middenbruin en donkerbruin mengen? Of kan dit niet?
xxx

Haarverf vervaagt sowieso…

Misschien een beter merk? Bij de Action kan je haarverf van Garnier kopen maar dan veel goedkoper (volgens mij 5 euro)

Je hebt ook speciale haarmousse die de kleur weer wat ophaalt. Ik had die zelf toen ik m’n haar nog rood had, die haarmousse was ook rood en m’n haarkleur werd er meteen weer feller van.

Haarverf vervaagd altijd. Wel zou ik overstappen naar een ander merk.

Ja ik heb zo ongeveer hetzelfde! Ik gebruik ook Kruidvat haarverf en die mousse dan, maar bij mij vervaagd het ook al supersnel. Het was na het verven echt donkerrood/donkerbruin en nu is het echt gewoon bruin met heel klein beetje roodglans… Misschien ligt het idd wel aan het merk.

Mijn kapster zegt dat het niet aan het merk ligt, voorheen verfde ik met hele dure verf maar zelfs dit vervaagde… Volgens mij blijf je dat houden. Alleen mijn vraag is nu, zal ik dan maar voor donkerbruin gaan zodat het eerst misschien zwart wordt maar dat het sowieso donkerbruin blijft? Of kan ik 2 pakjes mengen zodat het niet zwart wordt?

Heb je geen kappers groothandel? Die verf kun je sowieso mengen. :slightly_smiling_face: