♥ Haarverf

Ik was dus van plan om mijn haar zwart te verven, of in ieder geval donker. Alleen is écht zwarte haarverf zo ‘nepzwart’ (te donker en onnatuurlijk) en is de donkerste bruin voor mijn gevoel weer te licht. Weet iemand of er een haarverf bestaat dit tussen die twee kleuren inzit? Het liefst dus zwart, maar dan natuurlijk, een beetje zoals Aziatisch zwart haar. Even ter vergelijking:

Niet zo:

http://www.comparestoreprices.co.uk/images/co/covergirl-black-wavy-wig.jpg

Maar zo:

http://2.bp.blogspot.com/_30PRmkOl4ro/SaqYO5O-2QI/AAAAAAAAKpY/T_lppag76DQ/s400/asian-long-hairstyle2.jpg

Niemand ditzelfde probleem gehad? ;(

sorry ik kan je niet verder helpen… maar als je zwart haar wilt dan maak is het toch sowiezo nep als je het verft (A) haha sorry voor mn domme opmerking, t klinkt misschien een beetje afzeikerig maar zo zou ik denken xD
ik denk dat je het gewoon zwart moet verfen want er is geen ‘aziatische zwart’ ofso, zwart is zwart, als je het verft krijg je het nooit zoals iemand het heeft die van zichzelf die kleur heeft denk ik…

Hahaha, dat eerste hoofd :’) Hahahaha.
Kun je niet aan de kapster vragen of zij tips heeft? :slightly_smiling_face:

Ik zou voor donkerbruin gaan, dit pakt echt heeel donker uit (believe me, I know, heb tranen met tuiten gejankt). Als je het toch nog niet donker genoeg vindt, koop je gewoon een tint donkerder toch?

Ik had mijn haar voor de eerste keer ook pikzwart geverfd en dat zag er echt heel nep uit. De tweede keer minder zwart, maar dat zag er ook alsnog nep uit dus geen idee :’) Vraag het anders aan de kapper, die weet het vast wel toch ;o

Dat snap ik wel, maar ik dacht dat er misschien wel een zwarte haarverf bestond die wat meer naturel oogt. Haha maar ik snap je punt ;p

Mwoa bij de kapper je haar verven is altijd een beetje prijzig, was eigenlijk van plan om zelf zo’n pakje te kopen

Ik voel me echt een zeikerd omdat ik op elke reactie wel een weerwoord heb, maar donkerbruin is écht te licht voor mij, lichter zelfs dan mijn normale haarkleur. In bepaald licht lijkt mijn haarkleur zwart, maar als je in daglicht kijkt heeft het een bruinige/rode gloed.

Leuk dat jouw topic’s altijd met een hartje begint haha. Maar mijn zus heeft het echt zwart geverfd en dat zag er niet zo natuurlijk uit, dus beter kun je het donkerste bruin doen.

Dat neppe pik zwarte vervaagt al snel dus dan is het niet meer zo pik zwart.
Maar ik zou de donker bruin doen want die pakken meestal donkerder uit dat op de verpakking.

Ik heb het ook donker bruin geverfd en het was heel donker ^^ Kijk maar op mijn profiel naar mijn foto (Daar had ik het net geverfd) Misschien vind je die kleur wel wat haha

Jouw haarkleur is toch al heel erg donker van zichzelf, tegen zwart aan?

Anyway, ik heb echt geen ervaring met zwarte haarverf, maar er bestaan toch wel meerdere tinten in zwarte haarverf? Althans, dat dacht ik wel gezien te hebben. Met nadruk op dácht, want ik kijk altijd vluchtig naar de kleuren die ik zeker niet neem en dus niet aandachtig.

Bruine/rode gloed blijf je altijd zien als je een (hele donkere) bruintint neemt, dus dan moet je toch voor het neppe zwart gaan :stuck_out_tongue:

Ehm… John Frieda haarkleuring in mouse vorm. Dark Brown Black heet het.
Weet alleen niet 100% zeker of het permanent is… kost 16 euro bij de Etos dacht ik.

Maar jij hebt blond haar toch? Dan pakt het inderdaad donkerder uit dan wanneer je van jezelf donker haar hebt. En dat van dat vervagen: heb al eens mijn haar zwart geverfd, en toen dat ging vervagen scheen mijn natuurlijke haarkleur erdoorheen in stukken, super lelijk. Nu zied je het nog steeds: een stuk donkerbruin, een stuk zwart.

Ik zal even kijken ;p

Ja precies, dat dacht ik dus ook. Maar ik weet het ook niet zeker, ik kijk wel een keer ;p

dat is deze:

http://www.johnfrieda.nl/homecolour/images/precision-foam-colour/Brilliant-Brunette/3N/Brilliant-Brunette-Deep-Brown-Black-Thumb.jpg

Dat vind ik toch echt donkerbruin ;p Oh ik ben moeilijk haha.

ik zou ook voor donkerbruin gaan, ik ging zelf ook me haar een iets donkere tint geven want het lijkt alsog ik uitgroei heb want boven is het donker, en hoe meer na beneden hoe lichter me haar word. maar het is puur van mezelf dus ik dacht nou dan verf ik het die kleur zoals het er bovenop uit ziet, en het werd zwart… ik schrok met rot. maargoed vond opzich wel leuk maar nietmeer gedaan nu heb ik weer zoals ik altijd had, maar donkerbruin (chocolade bruin) raad ik je aan.

Ik denk dat die onderste kleur gewoon de eerste is maar gewoon al een beetje vervaagd door het wassen. Ik denk dat het beste wat je kan doen is je haar bij de kapper gaan verven… Ik weet dat het prijzig is, maar je gaat best niet met pakjes aan de slag als je maar een bepaald kleur wil en zeker geen andere tint.

Nee ik heb donker bruin haar van mijzelf :stuck_out_tongue:

Ik had deze verf

http://1.bp.blogspot.com/_iFCbm4CqW-o/TRc0wFZFdwI/AAAAAAAAAB8/cIMyJIkqRG8/s1600/31_en_01.gif

http://www.henkel.dk/dkd/content_images/SyossDarkBrown_198665_print_1772H_1772W.png