Haarverf vraagjes

Heee meiden,
ik ben van plan m’n haar te verven. Het is nu ongeveer zo:
null
Dat zijn een soort van highlights die de kapper er met een kammetje in heeft gekamd. Dus niet m’n hele haar is blond, onderaan is het nog steeds een beetje donker enzo. Ik wil het nu graag zo verven:
null Donkerbruin dus. Ik wil het gewoon thuis verven met een pakje.

• denken jullie dat dat kan? (dat het niet groen of roze wordt door dat blonde?)
  • en hebben jullie ervaring met deze kleur en een bepaald merk dat goed bevalt?

Ik heb wel eens gehoord dat donkere verf snel zwart kan worden of soms roze of groen ofzo ;o en dat wil ik dus ECHT niet. maar het moet ook weer niet te licht zijn. haha naja je begrijpt het, nogal ingewikkeld allemaal.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Zeg het maar even als die links of plaatjes het niet doen ofzo, mijn computer doet daar altijd nogal vreemd mee en ik weet niet of jullie het kunnen zien
x

oh ik vind dat dan echt een mooie haarkleur die je nu hebt!
Maar je kan het gewoon verven hoor, dat word echt niet roze ofzo. Ik had het met L’oreal paris 10 minuten kleuring gedaan die vond ik wel fijn en snel.maar je moet het idd niet te lang laten in trekken want dan word het wel donkerder… en kan het dus tegen zwart aan komen maar dat is bij alle haarverf, Je moet het er op tijd uitspoelen