Haarverf van af je handen krijgen , hoe?

Hoe krijg je haarverf dat ingewerkt is van af je handen

Ik heb er al wasbezine , tinner , chloor op gesmeerd maar niks helpt!
En het is ook niet zo’n beetje… http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2jb9j4l&s=8#.U_2tGPl_slI

Okee this met zand en chloor gelukt alleen vinger top en zijkant nie maar meeste is eraf blijj

geleerd… handschoenen dragen

Niet
Je bent verdoemd om er eeuwig mee rond te lopen.

niet, dat moet slijten

Daarom moet je dus die plastieke handschoenen gebruiken die je 9 van de 10 keer er gratis bij krijgt.

Dat slijt er meestal wel na 1 of 2 dagen af. Je kan niet veel meer doen dan wachten. Tenzij je je huid kapot wil schrobben.

Hmpf. ja maar die zijn té groot voor mijn handjes dan maar wachten

Jij maakt echt teveel mee in je 15-jarige leventje.

Niet. Echt, ik heb dit meegemaakt…En je kunt van alles proberen, maar het haalt allemaal niks uit. Haarverfdoekjes ook niet…Je zult moeten wachten tot het slijt en dat kan een paar weken duren.

terpentine.

like duh

Als het heel erg is ingewerkt moet het slijten.

@Nienes, dat is alleen voor muurverf en zo, toch?

Ik heb er tinner , wasbezine en chloor op gesmeerd en als dus morgen blijkt dat terpetine helpt ga ik janken

Ik denk dat jij morgen helemaal geen pigment meer gaat hebben op je handen…

helpt bij mij voor alle vlekken op mn handen zon beetje hehe

Spierwitte handjes! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee ze zijn nog het zelfde maar met heel veel vlekken erop… straks met chloor en zand doen…

Gewoon een aantal dagen laten rusten, op deze manier help je je handen alleen maar meer naar de klote

Straks een nog met chloor en zand en dan geef ik het op!

Serieussssss ik ga zo naar de kruidvat omgg.xd

Hahaha die foto er ook bij nu.
Maar serieus waarom kocht je gewoon niet een paar handschoentjes erbij van de action ofso als je al wist dat die handschoentjes te groot zouden zijn voor je?

Omdat ik eerst niet wist en toen ik het door had had ik geen zin meer om te fietsen naar dorp