Hoi!
Ik was de Engelse Cosmopolitan aan het lezen, en toen kwam ik zo’n gave advertentie tegen!
Deze ging over Schwartzkopf Live Color XXL Ultra brights: haarverf voor bijvoorbeeld dip dyes, of gewoon je hele haar in hele gave kleuren: zoals roze, rood en oranje zoals op deze afbeelding hieronder.
Heeft iemand enig idee of deze in Nederland verkrijgbaar is, of in een Nederlandse webshop of als laatste optie een buitenlandse betrouwbare webshop? Ik heb gezocht, maar ik kan zo gauw niks vinden…
Is en word niet verkrijgbaar in NL,
is wel te koop via amazon en ebay enzo
woww cool!!
Hmm, das nou jammer haha
Die wil ik ook nog eens proberen. Gebruik gewoon XXL LiveColor nu, maar dat rood ziet er echt veel beter uit <3
En ja, via ebay of amazon kopen! Mijn verf kost er altijd rond de €5, valt best mee dus!
Ebay heeft ze sowieso! Er zijn dan ook nog meer kleuren!
He, maar is dit nu dan permanente verf? Of semi-permanent zoals directions? En moet je hier je haar eerst voor bleken?
En de verzendkosten (extra kosten), die nog bij die 5 euro komen?
Verschilt wat per koper en van waar ze moeten overkomen enz. Maar aangezien ik al meer dan een jaar dezelfde kleur gebruik - en wss nog een hele poos ga blijven gebruiken - koop ik steeds een hele voorraad. Dan is het ook goedkoper dan elke keer één potje met verzendingskosten te kopen
haha da’s toevallig
ik ben vorige week naar Londen geweest en heb er de blauwe variant gekocht. maar hij gaat er volgens de verpakking na 6-8 wasbeurten uit… dat vind ik wel jammer. mrja ik kwam hem tegen en zocht dus net blauwe haarverf.
nogal! ik wilde ze ook, en had toen op facebook een berichtje naar livecolour gestuurd, en had diezelfde dag nog terug dat ze ze hier niet en waarscijnlijk nooit gaan verkopen.
maar nu ik lees dat ze semi permanent zijn vind ik het al wat minder erg haha
Zou ik eerder directions kopen dan dit.
oke bij mij pakte het dus niet… alleen op mijn hoofdhuid…
zou het pakken op gewoon normaal geverfd donker haar? of zou je het eerst moeten bleken?
Als je op te donker haar het doet heb je alleen een gloed in die kleur. Voor een zo fel mogelijk effect moet je het bleken. Dan schijnt het ook langer te blijven zitten. Net zoals eerder al voorbij kwam kan je net zo goed Directions (of een andere semi permanente haarverf) gebruiken. Gewoon te koop hier in Nederland.
Deze kleur is te vinden bij de afro hairshops…almere heeft er vele winkels van…
Deze kleur is te vinden bij de afro hairshops…almere heeft er vele winkels van… wel moet je het eerst bleken,op donker haar pakt het niet.
Die oranje is leuk voor WK haha
Hoi
bij deze staat ie er ook op!!
http://www.haarcentrum.nl/tags/schwarzkopf-live-color-xxl-kleuren-colors/
Succes
Dat zijn alleen de ‘gewone’ live colours…