Haarverf probleem, krijg niet uit huid !! Help

Hoi
ik heb gisteren mijn haren zwart geverfd, een deel van mijn handen zit nog onder het verf(handschoenen gescheurd) en mijn hoofdhuid zit nog vol van resten.
ik heb op internet gezocht en heb uitgeprobeerd maar niks hielp
Dit is heel dringend. Ik kan mezelf niet meer zo vertonen.
Ik zou heel blij zijn moesten jullie iets weten wat Echt
werkt

Voorbeelden die ik al heb geprobeerd:
sigarettenas opsmeren
nagellakremover

x

Uhm, gewoon zeep, water en boenen?
Voor de volgende x, betere handschoenen en creme rond je hoofdhuid (op je gezicht dus) smeren, dat doe ik altijd.

Slijt binnen 3 dagen kind.
Take it easy

ik gebruik gezichtreinigingsdoekjes die werken bij mij altijd perfect!

Ik denk niet dat jullie het begrijpen :slightly_smiling_face: het is van gisteren al dus in mijn huid getrokken

het gaat vanzelf weg, het is niet zo dat je de komende maand met plekken loopt .

Je zou eens een wattenstaafje met 96% alcohol kunnen proberen, en als dat niet werkt dan werkt terpentine zeker. Maar dat laatste stinkt wel behoorlijk.

@TS, heb ergens gelezen dat je delen van je huid vooraf moet insmeren met vaseline, die vlekken slijten er wel langzaam uit. Heb dat ook eens met rode textielverf gehad, dat dit aan mijn handen zat vanwege een kapotte handschoen.

Jep, duurt drie dagen en dan is het weggesleten… kan je inderdaad niet veel aan doen behalve keihard boenen met zeep en water.

Bij mij ging het er redelijk goed af door te boenen met nagellak remover.

Het slijt zoals al gezegt is.

Heb je al die speciale doekjes geprobeert die speciaal zijn voor het verwijderen van haarverf op de huid? Kan je oa kopen bij DA.

Dat slijten is eigenlijk niks anders dan dat je huid reageerd op de kleurstof en probeerd deze af te stoten. Dit zelfde geldt ook voor lijm en andere soorten verfvlekken die op je huid en handen komen, je huid en lichaam beschouwd dit als een vreemde stof die er niet thuis hoort.

Wasbenzine

zoals al is gezegd ; het slijt.
als je elke avond en ochtend je gezicht wast neem dan extra even de tijd om te boenen op de plekjes!
en bij mij hielp nagellakremover ook wel deels…

Succes

terpentine