haarverf ongelukje

hee girls. ik heb vanmiddag dus me haren geverfd. t was de bedoeling dat het de kleur werd die het meisje in dr haren heeft op de foto (de verloofd van kevin jonas) ik had dus de goede kleur uitgekozen maar t bleek donkerder uit te vallen dan ik dacht. het is nu veel donkerder geworden. daar is niks mis mee. maar t staat mij niet zo, vind ik zelf persoonlijk. en om t opnieuw te verven is ook geen oplossing. dat mag weer eens niet van mams. dus misschien dat jullie tips hebben?

xx ('llll)

foto van de verloofde van kevin jonas:
(meisje met t paarse shirtje aan)

http://94.100.113.42/699100001-699150000/699106801-699106900/699106825_5_wo9f.jpeg

Veel wassen, daar wordt het vaak lichter door…

wassen met head en shoulders, daar word het echt lichter van!

moet ik t dan nog met een speciale shampoo wassen of maakt dat niet echt zoveel uit?

Heb je een foto van jou haar nu, met je gezicht:O
Misschien is het nog even wennen voor je, had ik namelijk ook toen ik van donker naar lichter ging… Dus misschien valt het allemaal mee!

precies, met head and shoulders. geloof me het werk.
Heb het zelf ook late kleure, en het is un alwer lichter… helaas :stuck_out_tongue:

heb ik ook een x gehad alleen bij mij werd het zwart, was echt een hel, maar met anti roos van head&shoulder word het echt veel lichter!
succes, xxx

kan t niet met een andere shampoo? want ik wou t morgen vroeg doen want ik moet morgen werken haha. dan haal maandag wel even die head&shoulders. maar dr is dus geen andere shampoo voor tijdelijke vervanging?

met hoofd en schouders.

Is hij verlooofd:O?
of loop ik heel erg achter ofzo :’)

anyway, je hebt ook shampoo van John Frieda
waardoor je blonder word, en die helpt vet goed.
dus misschien heb je er ook een waardoor je lichterbruin word zegmaar?

Volgens mij bedoeld ze dat er nog verschillende shampoos van head & shoulders zijn en of dat het uitmaakt welke je gebruikt (;

ja 1juni of 1juli (ben even in de war) heeft hij danielle ten huwelijk gevraagt.
maar even ontopic. ik heb eigenlijk niks met john frieda. mn haren worden daar echt altijd vet van. echt vet vaag xd

Oeff dat had ik ook! Vorige week had ik mijn lok en het onderste gedeelte van mijn haar bruin geverfd, maar het viel bijna zwart uit.
Ik hoop dat veel wassen helpt, want ik heb het liever wat lichter.

ja ik hoop t ook. alleen jammer dat t niet in 1 dag kan. ik schaam me dood, omdat t totaal niet staat bij mij. en daarentegen ik moet vandaag ook nog eens een lange dagwerken. nou dat zal wat worden. pff. nouja ik ga nu wel ff douchen en dan ga ik wel 5x me haren wassen met een shampoo. gewoon even voor t idee. en dan haal ik maandag wel die head&shoulders i guess.

oops dubbelpust nummer 1

oops dubbelpost nummer 2

ik had dus ook gehoord dat als er in een shampoo sodium chloride zit dat t dan ook de kleur lichter maakt, eruit haalt. ik heb daar dus net iets van 6x mee gewassen, en toen gefohnt. maar ik zie een heeel klein verschilletje. meer ook niet. wel erg jammer. nou ik ga dus die head&shoulders maar proberen. kijken of dat effect heeft.

misschien staat het je wel super joh! kun je niet een foto plaatsen ofzo? :slightly_smiling_face:

offtopic; ik heb blonde highlight, en als ik het dan was met head&shoulders was, word het dan ook lichter? :slightly_smiling_face:
x

ik ben ook voor een foto.
maar kijk mss eens buiten naar je haar
mss ligt het aan het licht dat het zo donker is?

Ja, dat van die head&shoulders shampoo maakt wel uit, je moet de anti-roosshampoo hebben, die werkt echt!