Hallo ik verf mijn haren meestal gewoon zelf omdat ik het altijd simpel 1 kleur doe. Ik heb het nu donkerbruin maar het is erg dof geworden dus ik wil het weer verfen… Eigenlijk weer gewoon donkerbruin maar ik heb gehoord dat als je donkerbruin & chocoladebruin mengt het een hele mooie kleur wordt. Een paar jaar terug hoorde ik het van mijn vriendin zij deed het ook zij ze… iemand misschien ook donkerbruin/chocoladebruin ( of iets anders met donkrbruin gemengt doordat het een mooie kleur werd) of eventueel foto’s??
ik zou het niet proberen, je weet niet wat er gebeurt… je kunt beter een verf zoeken die die kleur heeft, denk ik. voor je het weet is het helemaal mislukt…
je kunt het zeker mengen, het is wel beter als je hetzelfde merk pakt.
en het beste is eigenlijk als je haarverf koopt in een kapperswinkel, dat is vaak ook goedkoper.
jah als ik het meng pak ik ook gewoon hetzelfde merk denk ik maar het resultaat? of het een mooie kleur word ben ik benieuwd naar… misschien iemand die dezelfde kleuren ooit heeft gemengt
Ik zou niet mengen maar gewoon een mooie kleur zoeken, want bij iedereen valt de kleur toch anders, wat de een mooi stond staat bij jou misschien niet zo mooi.
ja klopt vandaar… als het nou heel lichtword ishet niet mooi nee maar aan de andere kant… ja er zit donkerbruin in het zal niet ZO LICHT zijnn…