haarverf irritatie, oplossing melk?

hej! dus ik heb mijn haar laatst geverft ( ziet er egt vet uit!! al zeg ik het zelf :blush: )
maar ik heb vergeten een alergie test te doen… nu voelt mijn hoofdhuid heel branderig aan en ziet hij een beetje rood :s

ik hoorde van een vriendin dat melk helpt bij verbrande huid…
zou het helpen als ik mijn haar was met melk? ( ik weet het klinkt egt walgelijk xp )
of weet iemand misschien een andere tip? ( die hopelijk wel werkt en niet zo dom klinkt als melk xp)
bedankt!!

Ik vind het niet dom klinken xD Gewoon proberen, misschien helpt het wel.
Daarnaast heb ik even gezocht op eHow en ik zou je aanraden om die havermouth tip te volgen.
Tja, rare oplossingen maar als het echt irriteert vind ik proberen de moeite waard.

oh dankje ^^ dus gewoon havermouth in m’n haar doen en daarmee wassen?

Nee, havermouth heel fijn maken (bijv. in de mixer doen) en dat “oplossen” met water. Dán in je haar doen :wink:

hahaha, ik zie het even voor me, iemand met melk én havermouth in het haar :grinning_face_with_smiling_eyes:

WAHAHAHA

meron, van dames in de dop had dat ook toch ? die kreeg ook eerst een brandende hoofdhuid, maar bij haar konden ze er niks tegen doen…

-_-" Neehee, niet beide.
Mja, als je midden in de nacht last hebt van een brandende hoofdhuid zal je wel terugdenken aan dit topic. Lekker behulpzaam zijn jullie.

Over voeddingsmiddelen smeren in je haar/gezicht: yoghurt, havermouth, avocado, mayonaisse en ja, zelfs melk, kunnen afhankelijk van het type haar/huid wonderen doen. Maar je hoeft mij niet te geloven hoor.

ok bedankt voor de tip dat ga ik zeker proberen :slightly_smiling_face:
alleen is nu het brandend gevoel al bijna weg dus denk niet dat ik egt alergies ben. mar ik ga het toch proberen, gewoon voor de zekerheid xp
bedankt! x

Even rustig ja. Als de ene het over melk in haar heeft, en de ander over havermouth kan je dit soort reacties verwachten. Maar even tegen de starter van dit topic: Beterschap/Succes :wink: