Haarverf eruit halen.

K heb van mezelf lichtrood haar en k heb het nu wat donkerder maar nog wel rood. Weet iemand iets wat de haarverf eruit haalt zodat k weer mijn eigen haarkleur heb? (Lichtrood dus). En k wil t niet in mij eigen kleur verfen. Maar echt spul wat de haarverf eruit haalt zodat je weer je eigen kleur hebt.
Dankjee :’)

Omhoog. ^^.

-

bestaat wel.
colourbe4, kan je alleen in Engeland kopen of bestellen.
als je intresse hebt, dan heb ik hier nog een pakje liggen dat je kunt overkopen.

Oh k lees net dat er in de lush ofzo zo’n scrub is voor je haar . Weet iemand waar de lush in leeuwarden zit?

ketchup, zilvershampoo?

Lush zit niet in Leeuwarden (staat niet op de site iig) het is wel online te bestellen.

Head&Shoulders zou heel goed helpen.

Welk product van head&shoulders ?

probeer eerst eens ketchup, werkt ook goed en is niet prijzig.

Gwn ketchup in je haar doen? En hoelang moet dat blijven zitten? (Srry dat k zoveel vraag XD)

Rood vervaagt heel snel dus ik denk dat je snel al weer wat lichter bent hoor.

head & shoulders is van andrelon geloof ik

Ehh head & shoulders is toch antiroos spul? Dan wordt het alleen maar lelijk verbleekt, maar je haalt er echt de verf niet mee uit… Zou ik niet aanraden. Een vriendin van me gebruikte dat toen ze rode plukken in haar haar had en binnen no time waren ze oranje.

kruidvat heeft van die zakjes die je kleur eraf haalt, dat hangt gewoon bij de haarverf en dan van kruidvat eigenmerk.
moet je maar vragen. Het is volgensmij maar paar euro!

Ja dat haalt toch alle kleur eruit en dan heb k straks blond haar ofzo. K wil alleen de verf eruit hebben.

^ Dat is voor op je huid.

Alleen de verf eruit kan niet. Het is of bleken en weer licht rood verven of wachten tot het vervaagt.