haaruitval

Ik heb een vraag ik heb dus al een tijdje meer last van haaruitval hier had ik al eerder een topic over geplaatst maar sinds een week kreeg ik ook ontettende jeuk op me hoofd dus nu heb ik van de dokter een speciale shampoo en lotion gehad tegen de jeuk heb namelijk lichte eczeem/roos op me hoofdhuid en over de haaruitval moest ik me niet te druk maken volgens haar. Toch merk ik dat ik dit onbewust wel doe en tel ik bijv.al me haren op me kleding die ik vind. Nu vind ik op me shirt na een dag ong. 15 ,tot 25 haren moet ik me nu echt zorgen maken of hebben jullie ook dat jullie veel haren vinden op je jas/shirt? Want vroeger had ik hier namelijk nooit last van, en dan nog een vraag kan de condititie van je hoofdhuid ook van invloed zijn op haaruitval?

Er vallen honderden haren per dag uit, dus voor die 15/25 haartjes hoef je je echt niet druk te maken haha.

ik heb hier ook last van ;o maar niet zo heel heftig. Gwn als ik douche trek ik er best veel haar heel makkelijk uit

Ik hebook heel erg haar uitval de laatste tijd, als ik mijn handen door mijn haar haal dan heb ik gewoon een hand vol haar ;O
iemand een idee hoe dit kan en wat je ertegen kunt doen ?

Vitamine B slikken, help best goed!

Is normaal, heb ik ook en bijna iedereen heeft dat. Als je echt complete plukken uit je haar haalt dan zou je je misschien eens zorgen moeten maken maar zolang er gewoon wat haren uitvallen is er niks aan de hand :slightly_smiling_face:.

ja idd vitamine b slikken

Oke dankjewel voor de reacties zal me er dan niet meer zo druk om maken :wink: en ik heb idd gehoord dat vitamine b slikken wel helpt en iloveme als je er hele plukken uit blijft halen als je met je hand door je haar gaat zou ik toch misschien even langs de dokter gaan vopr de zekerheid

dit is nou al het 3e topic over haartuitval de laatste paar weken :pensive:’’

Het heerst.

Ik denk niet dat jij wat hebt waar je je zorgen over moet maken. Ik heb het zelf ook, maar ik haal er hele plukken uit (een pluk steeds 10 a 15 haren). Bij mij komt het door de bloedarmoede en ijzertekort, daar heb ik nu wel pilletjes voor gekregen. Als ik jou was zou ik je helemaal geen zorgen maken!

Komt door het weer.

Had ik maar haar uitval, ik wil echt dunnere haar. Maar als ik mijn haar ga uitdunnen dan gaat het nog pluiziger worden. Ik heb heel dik krullend haar.