haaruitval..

he allemaal!
hmm ik vroeg me dus af ben ik de enige, die elke keer aan 't eind van de zomer dus rond deze periode meer haaruitval heeft. heb 't nu al 3 zomers achter elkaar…
en het maakt me een beetje hopeloos:(
zoja, iemand tips? dat 't sneller weggaat!
word d’r gek van!

x

Ik heb precies hetzelfde.
van al het haar wat er bij mij steeds uitvalt kunnen pruiken gemaakt worden, niet normaal zo veel =( echt heel vervelend.

same here :frowning_face:

Nee hoor, ik heb er ook erg veel last van en veel vriendinnen van mij ook.
Maar je kan er niks aan doen volgens mij. Een keer een maskertje pakken om je haar te verwennen, maar er echt iets aan doen…?
Dat wil ik ook graag weten!

oef thanks het lucht al wat op dat ik niet de enige ben… brr 't is echt niet leuk! ik slik nu al een weekje hairevit daar zit veel vitamine b in. ik hoop 't dat mischien werkt:O

ik heb zowat t hele jaar door last van haaruitval, echt irritant gewoon, overal waar ik geweest ben vind je wel een paar haren :confused:

same here, ik heb heel erg dik haar en verlies veel haren.

het is echt vervelend:( als ik met m’n hand erdoorheen ga zo weer paar in m’n hand:(

google…?

maar nee heb ik ook, alleen niet zo erg

*Trekt eens hard aan haar haar*
Nee heb ik nooit eigenlijk.

Ik heb de laatste 2 maanden ook megaveel haaruitval, en ook nog eens dun haar! dus ik baal ><

Je hebt iets tegen haaruitval van Bional, dat werkt écht heel goed. Heb dat een half jaar gebruikt en mijn haaruitval is helemaal over :slightly_smiling_face: maar mijn haaruitval was vrij ernstig, had 15 kg ondergewicht

je moet sowieso wel een beetje haaruitval hebben he ;p

ja dat is wat ik nu net een weekje gebruik:O na hoelang zag jy resultaat?

Ik heb precies hetzelfde…it sucks…

Ik ook, ik ben steeds bang dat ik kaal wordt :’) (hoewel dit jaar het eerste jaar is)
Maar het is nu al ieeetsje minder…
Volgens mij hebben bijna alle vrouwen het, zal wel iets met hormonen ofzo te maken hebben.
Mijn moeder zei ‘‘je zit gewoon in de rui’’ lol, ik voelde me net een hond maargoed.
Goed vitamines slikken, niet te veel ‘‘plukken’’ en niet te vaak kammen en wassen is het enige wat je kan doen :frowning_face:

het is zeker kut, 't maakt me gewoon onzeker:( maar je wordt er echt niet kaal van trust me! m’n haar is er die jaren ook niet echt dunner op geworden maar 't is gewoon eng brr elke x weer die stres:(

^ Je wordt er niet kaal van? Er zijn duizenden vrouwen in Nederland al die lijden aan alopecia areata of iets in dit richting. Als ik jou was zou ik toch maar een verwijskaart van de huisarts halen, want als je deze haarziekte hebt kan je je haar niet vermeerderen, slechts laten stoppen, dus als je al weinig haar hebt ben je zwaar de lul…

Valt wel mee, alleen als ik me haar kam, heb ik wel wat haren eraan enzo, en als ik een adidas vest aan heb, omdat dat zo statisch is enzo, zit het er wel best onder, maar voor de rest valt het wel mee…