haaruitval

Hier heb ik ook heel erg last van gehad en ben toch maar naar de dokter geweest. Bleek dat ik D vitamine te kort had. Sinds ik vitaminen slik gaat het ook een stuk beter, ik werd zo wat kaal. :’)

Ben wel benieuw hoeveel haren je gaat tellen, maar zolang het er ongeveer 60-80 zijn is er geen reden voor paniek.
Maar lang haar dragen in het leger lijkt mij nou bepaald praktisch zeker niet als je bezig bent met je haar uit te borstelen en haren tellen terwijl je intussen vanuit een hinderlaag door de vijand onder vuur wordt genomen.

Helaas bestaan er geen simpele huis, tuin en keukentips om haarverlies te bestrijden. De enige effectieve manier is met bepalde hormoon pillen, maar deze mogen artsen niet aan vrouwen voorschrijven.

Ik heb hier ook last van
Iedereen in huis wordt er gek van dat er overal haren van mij liggen …

Ik heb er ook last van vooral als ik conditioner gebruik en als ik door mijn haar heen ga onder het wassen zit mijn hand vol met haren…
Ik ben soms echt bang dat ik kaal word.

Maar heb gelezen op het internet dat je minder moet stijlen, fohnen en verven. Zo wat de standaard dingen en veel water drinken dan moet het als het goed is minder zijn.

Ik stijl en fohn het bijna nooit meer en ik probeer mijn haar echt goed te verzorgen maar het blijft kansloos

Meer zwavelhoudende eiwitten eten zou kunnen helpen. Meer eiwitten sowieso, want daar bestaat je haar uit.
Ik heb er ook last van en probeer wat vaker een eitje naar binnen te werken. Ik heb nog niet echt het idee dat het helpt.
Mijn haar is lang en felrood dus als het uitvalt, valt het ook altijd zo op.

Misschien handig om even te laten checken bij de huisarts. Ik heb zelf alopecia waardoor bij mij alles is uitgevallen… niet om iemand bang te maken ofzo haha!

Een vriendin van mij zei dat amandelolie werkt. Ik heb het zelf gekocht in een of andere buurt, was volgens mij een afroachtige winkel, in parijs volgens mij, of antewerpen:p heb het zelf maar paar jeer gebruikt omdat het zon gedoe is met laten intrekken in net haar en dan laten uitspoelen. En nu ben ik het vergeten mee te nemen naar amerika waar ik voorlopig leef, dus kan niet echt zeggen of het werkt maar is altijd het proberen waard! Ga denk maar aan mn ouders vragen of ze het kunnen opsturen want mij haar begint ook weer meer uit te vallen…

Oh je hebt ook shampoo met amandelolie. Ik weet dat ze het van guhl hebben, weet alleen niet of dat even goed werkt

Hebben jullie al eens gekeken naar revita shampoo? Heb daar zelf een review over geschreven op de blog hieronder, maar je vind er heel veel over op internet.
http://www.eerlijkoverhaaruitval.nl/2012/09/review-revita-shampoo.html

Hii,

Ik heb ook veel last gehad van haaruitval en slikte de “verkeerde” vitamine pillen. Na het gebruik van Foligain haargroei tabletten ging het veel beter. Daarnaast gebruikte ik ook een lotion met dermaroller van www.hairmediq.nl . Beste keuze van mijn leven!! :slight_smile:

Oud topic, slotje