Haaruitval

Heehoi,

Ik heb heel erg last van haaruitval. In de winter erger dan in de zomer dat klopt, maar ik kan soms als ik door m’n haar ga echt veel haren eruit halen. Ik heb in 2010 in de herfstvakantie mijn haar 1 keer geblondeerd en ben het nu eruit aan het laten groeien.
Ik vind dit echt niet chill en m’n haar wordt echt heel erg dun nu. Zo als ik de rechterpluk vastpak van m’n haar heb ik best weinig vergeleken met m’n linkerkant.
Nu weet ik dat je als blondine 100 haren ongeveer per dag verliest maar dit zijn er toch wel aanzienlijk meer. Het kleed waar mijn bureaustoel op staat zit ook redelijk vol met haren en m’n kleding vaak ook.

Iemand die hetzelfde heeft/had?!

Dat de rechter- en linkerkant niet gelijk zijn is normaal. Heb ik ook. Maar als je zoveel haaruitval heb, waarom ga je dan überhaupt je haar blonderen? :x Het kon erger zijn uitgepakt…

Nouja haaruitval begon zeg maar sinds dit jaar (2012) en toen was het blonderen al gebeurd.

Het is wel normaal om haaruitval te hebben met dit weer, maar dat het ongelijk is vind ik ook wel raar. Heb je misschien andere shampoo dan normaal? Mijn haar valt bijna spontaan uit wanneer ik Syoss gebruik.

Om de dag wassen en goede condissioner gebruiken. Maakt je haar sterker.

Het is normaal dat je ene kant dikker is dan de andere, dat natuurlijk.

Maar hoe lang is je haar? Veel mensen denken dat ze haaruitval hebben omdat ze zò veel haar in het putje van de douche zien, terwijl het alleen maar zo lijkt omdat hun haar zo lang is.

Kan natuurlijk ook niet zo zijn , misschien door stress of bepaalde andere producten? Vaak heel voedende haarmaskers gebruiken kan helpen!

ik heb daar ook heel erg last van! zag een filmpje van ongeveer 2 jaar geleden en daar had ik echt super dik haar en nu is het dus veel dunner… ik wil echt weten waar dit van komt…