Haartjes @ voorhoofd.

Ik ben al naar de dokter geweest, en het worden echt stoppels. Van de dokter heb ik shampoo waardoor het groeit gekregen. Maar ik wil het weg hebben, maar epileren gaat zo sloom. Wat te doen?

Huh ?

Sorry, ik snap het niet.
Waat heb je precies haartjes?

Op mijn voorhoofd.

Huh? Bij je haargrens ofzo?

Ja.

Oh, en hoe komen die daar dan =O ?

Hoezo heb je daar stoppels dan? Haal je het weg? Dat heeft toch iedereen… & dat zie je toch bijna niet… ?

Nee daar onder die haargrens. Je ziet het wel? En ik weet niet hoe het komt.

Vreemd… trek je haren uit je hoofd ofzo =P ?

Maar ik denk niet dat er daar speciaal iets voor is, behalve dan die groei shampoo.

Laat een pony knippen?

Wow
woooow
jij bent slim haha xD Ik had helemaal niet door dat dat ook nog kon :’’'3

Ja je ziet ze wel een beetje omdat het ook gewoon haren zijn, ze zijn alleen wat korter omdat ze nog moeten groeien ofzo… Maar ken jij iemand zonder die haartjes daar dan? :face_with_raised_eyebrow:

Dat heb ik ook. Ik heb het ook een keer geschoren, maar het knap weer terug (logisch).
Nu ga ik het net zo lang laten groeien als mijn pony :'3

bedoel je haartjes net onder de haargrens zo?
een vriendin van mij had het ook en zij zei dat het door haar frou kwam
als het waar is weet ik ook niet :slightly_smiling_face:

eeuhm… ik kan me niks anders bedenken als dat het gewoon opkomende haartjes zijn. Niks aan te doen, niet epileren, gaat alleen maar erger worden. die haartjes zijn NORMAAL.
En je huisarts heeft je opgelicht, er bestaan geen middeltjes dat je haar sneller gaat groeien.

Baby haartjes worden die toch genoemd? Of is dat weer wat heel anders? Ik heb niet echt een beeld maar goedd…

Ik dacht ook babyhaartjes, die moet je nooit weghalen.

Uuuh, heeft niet iedereen kleine haartje voor de haargrens?
Of ben ik nou dom bezig?
Iig niet scheren ! Krijg je idd stoppels van, kan je beter haartjes hebben toch? :wink:

ja babyhaartjes toch?
haha nya ik heb ze ook :’]
Maar heb een pony dus geen last van