haartjes verven?

ik wil mijn haar bruin verven, maar de kapper is heel erg duur!
maar ik wil wel premament eigenlijk, niet dat het na een keer wassen weg is…
weten jullie of het makkelijk fout kan gaan met bruin verven en hebben jullie nog tips?
en de dooie puntjes moeten ook van mijn haar af, dan was mijn vraag, moet dat voor of na het verven?

ik zou eerst naar de kapper gaan, heb je dat maar weer klaar (:
ik heb mijn haar al 100x zelf geverfd en het is nog nooit fout gegaan,
welke kleur haar heb je nu dan?

Welke kleur is je haar?

Ik heb mijn haar nog nooit bij een kapper laten verven, en ik doe het al een aantal jaar. Nog nooit problemen mee gehad, dus ik zou niet weten waarom jij dat wel zou hebben =]

mijn haar is nu lichtblond. maar ik haatblond bij mij en ik heb bruine ogen en bruine wenkbrauwen en bruin lijkt me heel mooi bij mij. (A)

@KISSTHESTARS;
hahamaar je hoort toch wel is over mensen die ineens oranje haar hebben ofzo? :blush:

ik had ook blond haar, goudblond zeg maar, of nog zelfs wat lichter, ik verfde ze gewoon bruin lol, ik heb er nooit problemen mee gehad maarja ik ben best impulsief op dat gebied :’’)

Het kan in ieder geval niet zo zijn dat je haar verkleurt als je het er iets te lang in laat zitten ofzo :stuck_out_tongue:

Verder lijkt het me wel mooi ja, als ik je zo hoor over je wenkbrauwen enzo. Ik heb verder geen ervaring, sorry.

haha, okee.
maar is het duur uit de winkel?
en komen de kleuren overeen met de kleur op de verpakking. ?
(haha, ik ben op dat gebied niet impulsief maar eerder bang. :stuck_out_tongue:)

up