haartjes verven?

ik wil mijn haar bruin verven, maar de kapper is heel erg duur!
maar ik wil wel premament eigenlijk, niet dat het na een keer wassen weg is…
weten jullie of het makkelijk fout kan gaan met bruin verven en hebben jullie nog tips?
en de dooie puntjes moeten ook van mijn haar af, dan was mijn vraag, moet dat voor of na het verven?

ik zou eerst naar de kapper gaan, heb je dat maar weer klaar (:
ik heb mijn haar al 100x zelf geverfd en het is nog nooit fout gegaan,
welke kleur haar heb je nu dan?

Welke kleur is je haar?

Ik heb mijn haar nog nooit bij een kapper laten verven, en ik doe het al een aantal jaar. Nog nooit problemen mee gehad, dus ik zou niet weten waarom jij dat wel zou hebben =]

mijn haar is nu lichtblond. maar ik haatblond bij mij en ik heb bruine ogen en bruine wenkbrauwen en bruin lijkt me heel mooi bij mij. (A)

@KISSTHESTARS;
hahamaar je hoort toch wel is over mensen die ineens oranje haar hebben ofzo? :blush:

ik had ook blond haar, goudblond zeg maar, of nog zelfs wat lichter, ik verfde ze gewoon bruin lol, ik heb er nooit problemen mee gehad maarja ik ben best impulsief op dat gebied :’’)

Het kan in ieder geval niet zo zijn dat je haar verkleurt als je het er iets te lang in laat zitten ofzo :stuck_out_tongue:

Verder lijkt het me wel mooi ja, als ik je zo hoor over je wenkbrauwen enzo. Ik heb verder geen ervaring, sorry.

haha, okee.
maar is het duur uit de winkel?
en komen de kleuren overeen met de kleur op de verpakking. ?
(haha, ik ben op dat gebied niet impulsief maar eerder bang. :stuck_out_tongue:)

up

Ik heb donkerblond haar. Soms als mijn moeder haar haar thuis verfde, deed ik ook wat streepjes. Dan kreeg ik lichtere en donkere plukken. Alleen in de zomer werd het een beetje groenig, door het chloor. Echt goor, dus ging ik gewoon de hele tijd de buitendouche gebruiken nadat ik in t zwembad had gezwommen. Nu doe ik niet echt meer die plukjes. Maar wil wel ooit mijn haar bruin verven. Ik vind mezelf toch een beetje te jong(14jr.) om mijn haar gelijk in een heel andere kleur te verven. Ik zou zelf ook raar op kijken als een blond meisje uit mn klas op eens bruin haar had en zo. Misschien voor mijn 15e verjaardag of zo…

hahaik ben ook veertien, maar een beetje impulsief kan ook weer geen kwaad. (A)

up

Van blond naar bruin gaat (bijna) altijd goed! :slightly_smiling_face:

Brainwash is maar 14 euro, nét iets duurder dan een pakje verf en dan kan je de kapper om advies vragen.

wat is brainwash?
en ik belde mijn kapper en die was minimaal ¤25,-

Als je lichtblond haar hebt moet je er rekening mee houden dat de verf wss donkerder uitvalt.
Dus als je middenbruin wil zou ik een lichtbruine verf pakken , en als je donkerbruin wil middenbruin pakken!

Ik spreek uit ervaring , ben ook van bekant witblond naar middenbruin gegaan. De 1e keer was het bijna zwart met nog n paar witte plukjes :S
Kon der kennerlijk niet bij (had haast)

Mrgoed , k zou de lichtste bruin tint pakken , minder kans dat het bruin word , en je kan het altijd nog bruiner verven!

@HartYou;
dat lijkt mij vreemd, die kleur groeit vanzelf weer terug, maar dat kost natuurlijk veel tijd.

En ja ik ben er zeker van, heb er al heel lang over nagedacht. Maar toch bedankt hoor

de rest ook alvast bedankt hoor. :slightly_smiling_face:

haha, maar ik ben nog steeds aan het denken of ik het nou met de kapper laat doen of uit de winkel…?

Ben van donkerblond naar bruin gegaan, het zou permanent moeten zijn, maar tis nu weer donkerblond :stuck_out_tongue:
Vond het wel leuk staan, maar ben nu toch ook weer blij met m’n eigen kleur ^^